poniedziałek, 15 sierpnia 2016

#1 Genialne kosmetyki i akcesoria, które kosztują mniej niż 5złotych.


Na moim blogu istnieje seria "Genialne kosmetyki, które kosztują mniej niż 10zł", jednak postanowiłam opowiedzieć o produktach, które są warte uwagi i kosztują niecałe 5złotych.
Napiszę również o akcesoriach, ponieważ one też pomagają dbać nam o naszą urodę.

BeBeauty antyperspirant w chusteczkach- bardzo pomocna rzecz, szczególnie gdy jesteś w podróży i potrzebujesz odświeżenia. Jak wiadomo, nie zawsze możemy skorzystać w prysznica w ciągu dnia i dlatego warto mieć je w swojej torebce. Zawierają jony srebra, które mają działanie antybakteryjne.
Skutecznie odświeżają i dają natychmiastowe uczucie świeżości. Jeden zestaw zawiera trzy opakowanie, w których znajdziemy 12sztuk. Cena regularna wynosi 4zł, ja na promocji dostałam je za 2.
Bic Soleil Bella- najlepsza maszynka, jaką stworzono dla kobiet. Ruchoma głowica ułatwia golenie, a paski nawilżające dbają o to, aby skóra nie była podrażniona. Posiada 4ostrza, które usuwają nawet najmniejsze włoski. Pojedyncza sztuka kosztuje 3-4złote, ale można je spotkać w zestawie, który zawiera 3maszynki w cenie 9,99zł.
Isana mydło kuchenne- niezastąpione mydełko, które powinna znać każda kucharka. Jest niedrogie, ponieważ wynosi tylko 3,50zł i można spotkać je w Rossmannie. Skutecznie usuwa zapach cebuli czy czosnku. Nie podrażnia, nie wysusza i nie uczula. Można dostać je również w wersji grejpfrutowej.
Jeżyk do mycia twarzy- zawsze miałam problem z suchymi skórkami. Pozbyłam się ich, gdy zaczęłam używać silikonowej szczoteczki do mycia mojej cery. Zawiera drobne wypustki, które myją i masują skórę. Dzięki temu jest oczyszczona i gładka jak pupa niemowlaka. Takiego pomocnika można zakupić w sklepach internetowych za 2-4zł.
Naklejki wodne- pomoc dla osób, które jak ja nie mają zdolności plastycznych. Są tanie i wyglądają efektownie. Wystarczy odrobina wody i możemy cieszyć się pięknym manicurem. Do wyboru jest wiele wzorów, cena ozdób nie przekracza 5złotych. Są dostępne w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych.

Jak widać, nie trzeba wydawać masy pieniędzy, aby trafić na prawdziwe perełki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.