czwartek, 28 lipca 2016

Wakacyjne nowości- Balea, Dove, Bania Agafii, Babcia Gertruda. Pielęgnacyjne szaleństwo!

Dacie wiarę, że całkowicie zapomniałam o zdenkowanej pielęgnacji? Zostałam praktycznie z końcówką szamponu i płynem, który mnie uczula, nie miałam więc wyjścia i podczas odwiedzin nowej szkoły, wybrałam się do drogerii. Uwielbiam co jakiś czas odwiedzać sklep Sekrety Urody, ponieważ znajdę tam wiele produktów niedostępnych w Rossmannie i Naturze.
Nawet nie wiecie, jak byłam zaskoczona, gdy odkryłam, że posiadają szafy Sleek'a oraz MUR. Jest w czym wybierać i na bank wybiorę się tam po urodzinowy prezent. Ceny nie są wygórowane, wręcz są niższe niż w sklepach on-line.
Jeśli macie w pobliżu drogerię Sekrety Urody, polecam się do niej wybrać.
Jednak nie o tym mowa i zapraszam Was na mój lipcowy zbiór nowości. Oczywiście kosmetyki Balea dostałam od wujka i cioci z Niemiec, jestem niezwykle zadowolona, ponieważ otrzymałam wiele nowości, które z chęcią przetestuję.
Maski Agafii są moimi faworytami, zawsze się sprawdzają, dlatego też postawiłam na trzy maski- odświeżającą, tonizującą oraz kontrastowo tonizującą. Niestety wiem, że nie każda polubi się z tymi mazidłami. U niektórych powodują wysyp pryszczy, u mnie na szczęście działają genialnie. Są tanie i niezawodne. Cena każdej z nich waha się od 4-6zł.
Następnie przyszedł czas na niemiecką Babcię Gertrudę. Posiadam balsam do włosów i jestem zachwycona jego właściwościami, dlatego teraz za 7,99zł kupiłam żel do mycia o zapachu poziomki i mięty oraz regeneracyjny szampon. Moim zdaniem warto się im przyjrzeć bliżej i wypróbować na własnej skórze.
Przyszedł czas na kosmetyki zza zachodniej granicy Polski. Żałuję, że u nas nie ma drogerii DM, chociaż może to i dobrze? Nie wydam całej wypłaty na kosmetyki, ale trzeba mieć na co ją wydawać? I tu nachodzi mnie myśl „Weź tu babcie dogódź".
Jak widać dostałam masę nowości i zabieram się do testowania. Wśród nich znalazłam szampon, cztery żele pod prysznic, piankę do golenia oraz trzy dezodoranty.
Nie muszę chyba wspominać, że każdy produkt ma genialny zapach?

Na brak nowości nie narzekam, więc szykuje się masa recenzji.
Miałyście może któryś z tych produktów?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.