czwartek, 14 lipca 2016

Uratuj swoją cerę przed niedoskonałościami. Perfecta Beauty Express Mask - Głębokie oczyszczanie x3 Glinkowa maseczka

Od czasu do czasu lubię użyć gotowej maseczki, które są dostępne w każdej drogerii. Podczas małych zakupów w Rossmannie trafiłam na promocję i za grosze dorwałam ciekawą maseczkę, która nadaje się dla mojej cery. Cena regularna wacha się w granicy 2-2.50zł, na promocji zaś można dostać ją za 1zł z groszami.
Potrzebowałam odświeżenia i oczyszczenia, a co otrzymałam?
Od producenta:
Głęboko oczyszczająca maseczka - Aż 3 naturalne glinki
Natychmiast przywraca równowagę cerze mieszanej i tłustej.

Produkt polecany do:
Cery mieszanej, tłustej, z niedoskonałościami, bez ograniczenia wieku.

Działanie
- Glinka zielona - najsilniej działająca wśród glinek. Pomaga wysuszać wypryski, matuje i wygładza naskórek. Doskonale odżywia.
- Glinka biała – zwana porcelanową, oczyszcza i zwęża pory oraz absorbuje nadmiar sebum. Wyraźnie wygładza cerę i poprawia koloryt skóry.
- Glinka termalna – bogata w oligoelementy, które nawilżają, dotleniają skórę, a także łagodzą podrażnienia.

Rezultat
Widocznie oczyszczenie, wygładzenie i odświeżenie cery.

Maseczka umieszczona jest w typowej saszetce, która nie do końca należy do poręcznych.
Jedno opakowanie wystarczy spokojnie na 2 użycia i szczerze wolałabym, aby było podzielone na dwie części. 
Aplikacja byłaby o wiele wygodniejsza i nie musiałabym się martwić, że wyleję pozostałość.
Produkt posiada dość gęstą i przyjemnie nakładającą się konsystencję o zielono-białej barwie.
Po nałożeniu maseczka przypomina grubą warstwę kremu, a kiedy zaschnie zmienia się w niemal przezroczystą skorupkę.
Po zmyciu można zaobserwować, że nasza skóra jest matowa, oczyszczona, wygładzona oraz nawilżona! Efekt zmatowienia, przynajmniej u mnie utrzymuje się do 2 dni.
Pomimo mocnego oczyszczenia, nie jest przesuszona i podrażniona. Nie zauważyłam zaczerwienienia, które zawsze towarzyszyło mi przy tego typu maskach.
Jestem niesamowicie zadowolona z otrzymanego efektu i wiem, że kupię ją jeszcze nie raz.

Lubicie maseczki firmy Perfecta?
Która jest waszą ulubioną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.