piątek, 1 lipca 2016

Tarta, przy której możesz się zrelaksować. Nowa miłość do Aloe Water od Yankee Candle.

Podczas ostatnich zakupów, postanowiłam wybrać sobie nowy wosk. Byłam bardzo ciekawa miętowej tarty, która pachnie wodą aloesową.
Nie chciałam zamawiać go on-line, ponieważ obawiałam się zapachu, nie miałam pojęcia jak pachnie roślinka.
Przemiła pani wyciągnęła masę tart, ale ta najbardziej przypadła mi do gustu. Nie spodziewałam się, że posiada aż tak piękny aromat!

O wosku:
ALOE WATER - czyste, orzeźwiające połączenie wody i gęstego, kojącego aloesu tworzące razem cudowne doświadczenie zapachowe.

Tarta została wydana na sezon wiosna/lato 2015, ale dopiero teraz mnie zainteresowała.
Gdy powąchałam go na wysepce w galerii, na samym początku poczułam rześkie połączenie ogórka i arbuza. Nie jest on za słodki, jest wręcz idealnie zbilansowany.
Po rozpaleniu aromat staje się mocniejszy i bardziej wyczuwalny. Swoją świeżością otula całe pomieszczenie i koi zmysły.
Można się przy nim zrelaksować i odpocząć po ciężkim, gorącym dniu.
Wosk można kupić w sklepach stacjonarnych lub internetowych np. Goodies. Cena nie jest wysoka, ponieważ sięga 7-8zł.

Lubicie takie nuty zapachowe?
Co o nich sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.