środa, 13 lipca 2016

Pozbądz się zaskóników, które zanieczyściły twój nos. Test plastra Mizon "Let Me Out BlackHead".

Jeszcze przed weselem postanowiłam zrobić sobie Mini Spa. Maseczki, kremy i różne cuda. Wśród nich znalazł się plaster, który miał oczyścić mój nos z wszelkich nieprzyjaciół.
Zawsze używałam tych z firmy Marion, ale robiąc zakupy w drogerii e-kobieca, postanowiłam to zmienić. Kosztował on 3,49zł i był dwa razy droższy od Mariona, więc pomyślałam, że będzie skuteczniejszy. Niestety nie widziałam go stacjonarnie, ale można dostać go on-line.
Jak się sprawdził?

O produkcie:
-głęboko oczyszcza
-usuwa zanieczyszczenia
-ściaga pory
-przyśpiesza gojenie

Plaster oczyszczający na nos marki Mizon przeznaczony jest do pielęgnacji skóry z problemami, takimi jak : zanieczyszczenia, wągry i zaskórniki.

Produkt stanowi aktywną formułę pielęgnacji ratunkowej, która skutecznie zadziała, kiedy niedoskonałości stają się już widoczne. Głęboko oczyszczający plaster na nos intensywnie działa w kierunku wnętrza skóry i usuwa zanieczyszczenia. Formuła produktu została wzbogacona o sproszkowany węgiel drzewny.Po zastosowaniu plastra skóra na nosie zostanie oczyszczona.

Skład : Water, pvp, dimethicone copolymer, propylene glycol, charocal powder, vp/va copolymer, kaolin, methylparaben

Plasterek umieszczony jest w foliowym opakowaniu, więc mamy pewność, że nie został uszkodzony. 
Z wewnętrznej strony widzimy czarną, gładką powierzchnię, którą przyklejamy na nos. Idealnie przylega nie zależnie od kształtu nosa, nie zsuwa się ani nie odstaje.
Za każdym razem, gdy używam tego typu produktów, zwilżam je lekko i gdy są suche, ściągam je. Dzięki temu przylejagą o wiele lepiej.
Pozostawiam je przez 15-20minut, a następnie zrywam.
O dziwo skóra nie boli podczas odrywania, jest jedynie lekko zaczerwieniona.
Jaki efekt uzyskałam? Zdecydowanie widziałam sporą różnicę.
Zniknęły drobne zaskórniki oraz inne zanieczyszczenia. Skóra była o wiele gładsza, pozbawiona sebum. Była matowa, ale nie  przesuszona jak w przypadku wersji z firmy Marion.
Myślę, że przy regularnym stosowaniu zauważyłybyśmy ogromną zmianę i mam zamiar zakupić kilka sztuk na przyszłość.
Podczas pierwszego użycia uzyskałam lepszy efekt niż przy trzech z innej firmy.

Jeśli szukacie plastra, który oczyści wasz nos, polecam go wypróbować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.