poniedziałek, 25 lipca 2016

Może drinka? Nowa seria zapachów od Yankee Candle.

Nie muszę wspominać, że uwielbiam woski YC? Firma postanowiła umilić nam resztę lata i wakacji, więc wprowadziła genialną serię, która zawiera 4 nowe zapachy.
Oczywiście zamówiłam je od razu, ponieważ woskomania mnie pokonała. Jestem niezmiernie zadowolona, że sklep Goodies daje nam ogromny wybór tart, włącznie z nowościami.
O produkcie:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o cudownym zapachowym połączeniu marakui, mango i pomarańczy. Usiądź wygodnie i zrelaksuj się popijając soczysty tropikalno-owocowy koktajl.

Drinki latem, to coś, co uwielbiam. Szczególnie te owocowe, dlatego też pomarańczowa tarta jako pierwsza trafiła do mojego kominka.
Myślałam, że Summer Peach będzie moim faworytem, ale poznałam o wiele piękniejszy zapach, który skradł moje zmysły. Mowa o Passion fruit Martini.
Wosk posiada intensywny, słodki, owocowy aromat, który czuć w całym domu. Mała ilość wystarczy, aby aromat otulił nas swoim przyjemnym zapachem. Nie jest jednak mdlący i można palić go przez długi czas.
Po podgrzaniu wyczuwam owoc marakui oraz delikatną nutę mango, która przełamana jest rześkim cytrusem.
Zdecydowanie jest to jeden z trwalszych i intensywniejszych wosków, które mam w swojej kolekcji.
Jeśli lubicie owocowe tarty, koniecznie musicie ją wypróbować. Kosztuje 7-8zł i można dostać ją w sklepie stacjonarnym i internetowym.

Wypróbowałyście już nowość od YC? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.