czwartek, 28 lipca 2016

Flowers in the sun- wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.

Wow! Gdy otworzyłam paczuszkę z nowymi woskami, ten przykuł moją uwagę. Zwróciłam uwagę na piękną naklejkę i cudowny, odurzający aromat. Nowa seria bez wątpienia należy do genialnych i moim zdaniem, warto ją zdobyć.
Swoją tartę zamówiłam w sklepie internetowym Goodies, ale można kupić je również stacjonarnie.
O zapachu:
Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o promiennym zapachu słodkich kwiatowych pąków, przywołujący wspomnienie przechadzek po malowniczych, kolorowych ogrodach.

Gdy pierwszy raz zobaczyłam wosk, na myśl przyszły mi beztroskie lata i gorące lato u dziadków.
Babcia zawsze dbała o swój ogródek i było w nim pełno kwiatów, najbardziej podobały mi się pełne, różowe piwonie oraz pachnący groszek.
Po rozpaleniu przeniosłam się do magicznego ogrodu i szczęśliwego dzieciństwa.
Od zawsze uwielbiam kwiatowe zapachy i może dlatego, tarta przypadła mi do gustu.
Żółty wosk po rozpaleniu przypomina mi perfumy Femme, których codziennie używam.
Urzedł mnie swoją kobiecą, lekką nutą, która w krókim czasie rozprzestrzenia się po pomieszczeniu.
Subtelny oraz słodki zapach zdecydowanie dobije serce każdej woskomaniaczki. Nie jest mdlący, ma w sobie niezwykłą czystość i czuję się odprężona, gdy rozpalam kominek.
Flowers in the sun to tarta, którą warto mieć w swoich zbiorach.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do wypróbowania.
Jeśli go macie, jakie jest Wasze zdanie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.