niedziela, 12 czerwca 2016

Kosmetyki, które obowiązkowo towarzyszą mi przez całe lato.

Zawsze chciałam być pięknie opalona, ale od kiedy przebywam na zewnątrz, zmieniłam zdanie. Przykładam większą wagę do kosmetyków pielęgnacyjnych, które będę, chociaż w małym stopniu chroniły moją skórą przed nadmiarem promieni.
Do normalnej pielęgnacji dokładam jeszcze kilka produktów, o których chcę dziś opowiedzieć.
Jestem ciekawa, bez których kosmetyków się nie ruszacie podczas tych gorących dni?

Balsam zawierający złote drobinki Planet Spa Avon- latem skóra musi być rozświetlona. Balsam jest okej, ale drobinki są dość spore i szybko znikają z ciała. Szukam innego smarowidła, który będzie zawierał połyskujące drobinki.

Mgiełka odświeżająca do twarzy Fitomed- świetnie sprawdza się podczas gorących dni. Używam go w celu odświeżenia i przemycia twarzy. Dzięki niemu skóra zawsze jest nawilżona i czysta.

Mgiełka do ciała- uwielbiam mgiełki i teraz testuję brzoskwinkę firmy Tutti Frutti. Mgiełki sprawdzają się o wiele lepiej niż cięższe perfumy. Ta jest poręczna i mieści się do torebki. Zabieram ją wszędzie ze sobą.

Peeling do ciała- aby ciało było gładkie, 3x w tygodniu używam peelingu. Pokochałam ten z Biedronki i kupiłam już dwa na zapas, ponieważ nie mogę ich nigdzie znaleźć.

Mgiełka z aloesem- świetnie koi rozgrzane ciało. Sprej posiada przyjemny i trwały zapach, a sam produkt spisuje się w 100%.

Łagodzący żel po opalaniu- dzięki niemu pozbyłam się bolącej, piekącej skóry. Gęsty, przeźroczysty żel działa niemal natychmiast i w ciągu jednej nocy ciało wróciło do normalności.

Mleczko w sprayu z filtrem- obowiązek każdej osoby, która przebywa na zewnątrz. Cieszę się, że wybrałam je w takiej postaci, ponieważ aplikacja jest prosta i przyjemna.

Chłodzące mleczko- czy jest coś lepszego niż chłodzące smarowidło? Ziaja bez dwóch zdań króluje u mnie i nie zawodzi.

Spray chroniący włosy- aby nie straciły swojego nawilżenia, używam odzywki z filtrem, która je chroni.

Jestem ciekawa, które kosmetyki lubicie i używacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.