piątek, 10 czerwca 2016

Jestem człowiekiem bez pasji? Nie ma mowy! Jak odnalazłam swoje hobby?

Uważam, że z wiekiem poznajemy siebie coraz lepiej i wiemy co nam się podoba, a co nie. Długo byłam osobą bez konkretnej pasji i nie miałam swoich ulubieńców. Nie potrafiłam określić ulubionego koloru czy piosenkarza. Nie potrafiłam zdecydować się na jedną rzecz, chociaż od zawsze chciałam zrobić coś poważnego, co będzie mnie motywować i dawać radość z życia.
Moim zamiłowaniem jest właśnie blog! Dał mi masę możliwości i poznałam sporo cudownych osób. Dostaję przecudne wiadomości od moich czytelników i to właśnie sprawia, że warto poznać swoje prawdziwe "JA".
Od gimnazjum kochałam kosmetyki, makijaż i malowanie paznokci. Jednak w tych czasach blogowanie nie przyszło mi do głowy. Nie spędzałam czasu w internecie i nie wpadłam nawet na pomysł, aby udostępniać moje myśli o malowidłach.
Interesowała mnie również fotografia i grafika, zrobiłam nawet kurs, który nauczył mnie pracy przy obróbce zdjęć. Jest to niezwykle pomocne, ponieważ staram się wykonywać jak najlepsze fotki. Lubię, gdy są dopracowane i przyciągają wzrok.

Jak odnalazłam swoją pasję?
Przemyślałam wiele rzeczy związanych z upodobaniami. Kochałam kosmetyki, fotografię, czytanie i pisanie. Postanowiłam założyć blog, który będzie dawał mi dużo radości.
Zdaję sobie sprawę, że każdy post należy przygotować wcześniej, przemyśleć go i ulepszyć. Nie zawsze mam czas i siły, ale chcę dzielić się z wami moim zafascynowaniem.
Na czas obecny nie wyobrażam sobie porzucić pisania, ponieważ dajecie mi radość i dzięki temu wiem, co chcę robić.
Mam nadzieję, że pozostanę w tym postanowieniu jak najdłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.