niedziela, 15 maja 2016

Problem z łupieżem? Wypróbuj szampon Isana Med Urea.

Moje włosy nie są wymagające, za to ze skalpem mam pełno zmartwień. Niemal każdy szampon powoduje u mnie łupież i podrażnienie skóry głowy. Nie jest to przyjemne, więc postanowiłam sięgnąć po polecany szampon firmy Isana.
Zachęciła mnie cena, która na promocji wynosi 3zł z groszami.
Isana Med Urea szampon z 5% zawartością mocznika (urea) obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia włosy. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się znowu aksamitnie gładka.
Sposób użycia: szampon nałożyć na dłoń lub bezpośrednio na włosy i dobrze wmasować. Pozwolić krótko wchłonąć, po czym starannie spłukać.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Urea, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Panthenol, Polyquaternium-7, Starch Hydroxypropyltrimonium Chloride, Styrene/Acrylates Copolymer, Glycol Distearate, Laureth-4, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Formic Acid.

Szampon umieszczony jest w białej, plastikowej butelce o pojemności 200ml. Niestety nie możemy monitorować pozostałego płynu i ilość odmierzamy na oko.
Opakowanie posiada otwór odpowiedniej wielkości oraz porządny zatrzask. Bez obaw, możemy zabierać nasz produkt w podróż i nie obawiać się zalania kosmetyczki.
Mam małe zastrzeżenie do konsystencji, przez co szampon jest mniej wydajny.
Jest dość płynny i potrzeba go sporo, aby umyć włosy i skalp. Każda osoba mająca długie włosy, wie ile produktu się zużywa.
Kosmetyk posiada przyjemny, delikatny zapach, który jest wyczuwalny na włosach po wysuszeniu.
Przejdźmy teraz do najważniejszego, czyli działania. Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ to cudo świetnie myje i oczyszcza. W składzie zawiera SLS, lecz o dziwo nie wysusza.
Włosy są wręcz gładkie, błyszczące i przyjemne w dotyku. Plusem jest również fakt, że nie plącze długich pasm oraz nie przyspiesza ich przetłuszczania. Oczywiście skalp jest ukojony, a łupież pozostaje przeszłością.
Cena regularna wynosi 5zł i można kupić go w każdym Rossmannie.

Znacie może tego przyjemniaczka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.