wtorek, 3 maja 2016

Oślepiam blaskiem niczym wampiry ze "Zmierzchu". Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator.

Od dawna polowałam na porządny rozświetlacz i kiedyś zauroczył mnie z firmy Makeup Revolution. Pomimo pięknego efektu, był zbyt błyszczące, a efekt sztuczny. Musiałam pożegnać się ze złotym przyjacielem i używam go czasem do rozświetlenia kącika oczu.
Używałam również świetnego produktu w płynie i miałam kupić go po raz drugi, aż w moje ręce wpadł Diamond Illuminator.
Od producenta:
Diamentowy rozświetlacz w kamieniu. Bogaty w wit. E i proteiny jedwabiu. Nadaje skórze miękkość, gładkość i jedwabistość. Dzięki zawartości oleju jojoba nawilża i ochrania, tworząc na skórze film ochronny zabezpieczający przed wysychaniem.

Stosowanie: aby uzyskać efekt niezwykłego połysku na skórze, nałóż rozświetlacz na policzki, czoło i brodę.
Efekt: jedwabiście gładka i rozświetlona cera, pełna blasku i elegancji.

Skład:
Talc, Mica, Isopropyl Isostearate, Synthetic Fluorphlogopite, Magnesium Stearate, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, Tocopheryl Acetate, Hydrolyzed Silk, Maltodextrin, Tin Oxide, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77163, CI 19140

Rozświetlacz posiada typowe czarne pudełeczko z przeźroczystym wierzchem. Może opakowanie nie jest szczytem marzeń, ale ono nie jest najważniejsze.
Zdecydowanym plusem jest wielkość opakowania. Maleństwo jest wystarczająco duże, by wystarczyło nam na wiele miesięcy. Nie lubię marnować kosmetyków i wyrzucać ich po upływie daty ważności. Tutaj mamy możliwość wykorzystania go do końca. Kosztuje niewiele, bo tylko 9,90zł i można dostać go w każdym Rossmannie. Jednak z jego dostępnością bywa różnie, ponieważ jest bardzo rozchwytywany.
W środku znajduje się błyszcząca, prasowana tafla. Kolorem przypomina mi theBalm Mary-Lou Manizer, który niestety jest droższy 10x. Jasny, lekko złoty szampański rozświetlacz pięknie prezentuje się na twarzy.
Jest świetnie zmielony i nie posiada większych błyszczących drobinek. Na twarzy tworzy jednolitą taflę, którą można stopniować.
Produkt posiada godną polecenia pigmentację i trwałość. Blask z policzka bije przez wiele godzin.

Znacie się z tym rozświetlaczem?
Co o nim sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.