sobota, 7 maja 2016

Masz problem z błyszczącą cerą?

Jestem posiadaczką cery mieszanej,która jestem moim utrapieniem. Zimą jest wręcz sucha, lecz zmienia się gdy przychodzą cieplejsze dni. 
Bardzo długo szukałam produktu,który nie będzie podkreślał suchych skórek oraz zmatowi twarz na wiele godzin.
Zawsze myślałam,że sypki puder Wibo radzi sobie świetnie,aż do momentu gdy zaczęłam używać Rimmel Stay Matte. Wybrałam odcień 01 Transparent,ponieważ nie lubię kolorowych pudrów.
Cena regularna sięga 26zł, zaś ja dostałam go -49% taniej.
Od producenta:
Puder nowej generacji zawierający naturalne składniki.
Bawełna - długotrwale i skutecznie kontroluje błyszczenie się skóry, eliminując nadmiar sebum.
Rumianek - koi wszelkie podrażnienia i redukuje zaczerwienienia.
Ogórek - delikatnie odświeża i pomaga zachować czystość porów.
Puder idealny do cery wrażliwej i skłonnej do alergii - nie zawiera tłuszczu ani parabenów.

Niestety opakowanie pozostawia wiele do życzenia. Plastik wykonany jest z słabego materiału i obawiam się,że nie wytrzymałby upadku. 
W środku znajdziemy 14g, świetnie zmielonego produktu,który z łatwością nabiera się na każde włosie.
Rimmel w swojej ofercie posiada 5 odcieni,chociaż u mnie w Rossmannie są dostępne jedynie 3. 

Największym plusem jest trwałość. Producent obiecuje jedynie 5godzin,zaś u mnie skóra pozostaje matowa o wiele dłużej. Na zdjęciu możecie zauważyć moją twarz po 6godzinach od wykonania makijażu bez poprawek.
Wytrzymuje gorące dni, imprezy, a nawet i deszcz. Po około 8godzinach zauważymy lekkie świecenie na nosie,ale to nic dziwnego, bo dokucza mi alergia i nie obejdę się bez chusteczek. 
Mat wyróżnia się tym, że nie jest płaski. Skóra nie wygląda na suchą i odwodnioną. 
Twarz nie błyszczy się,wygląda naturalnie i świeżo. Mogę śmiało rzec,że wykończenie lekko przypomina satynę.
Puder nie osadza się na porach i nie podkreśla ich. Nie ma również problemu z suchymi skórkami.
Używam go od blisko 3tygodni i nie zauważyłam, aby mnie uczulił czy zapchał. Na twarzy nie pojawiły się pryszcze czy zaskórniki.

Póki co jestem nim zachwycona i mam nadzieję,że odnalazłam idealny puder.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.