czwartek, 26 maja 2016

Dlaczego wolę i wybieram hybrydy? Piękny, intensywny neon w roli głównej.

Zakupiłam zestaw do robienia hybryd, gdy ten nie był jeszcze w modzie. Po ponad 2 latach wiem, że był to najbardziej trafiony zakup. Używam go 2x w miesiącu i za każdym razem mam problem z wyborem odcienia. Wczoraj postawiłam na cudowną, neonową pomarańcz, niestety zdjęcie nie oddaje jej uroku. Jest coraz cieplej, więc postawiłam na neon, który o dziwo mi się spodobał.
Produkt pochodzi z firmy ArtLak, kosztuje około 8zł i płytkę pokrył już po pierwszej warstwie.
Przez ten czas wypróbowałam już masę lakierów hybrydowych i wybrałam swoich faworytów. Na genialnej bazie Garden of Color, nawet najtańsze malowidło trzyma się ponad miesiąc.
Całkowicie zapomniałam już o zwykłych lakierach, których mam w swojej kolekcji ponad 100.

Dlaczego wybieram hybrydy?
Jeśli jesteś osobą pracującą, wiesz, jaka to wygoda, gdy twoje paznokcie wyglądają idealnie przez 2-3tygodnie. Sama staram się zmieniać je co 3tygodnie.
Na manicure poświęcam 1-1,5godz, i wiem, że przetrwa wiele dni. Nie muszę martwić się o odpryski, złamane szpony i inne nieprzyjemności. Podczas malowania zwykłymi, denerwował mnie czas suszenia, odciski i bąbelki, które pojawiały się pod topem.
Na płytkę kładziemy około 4warstw produktu i dzięki temu, możemy zapuścić naprawdę długie pazury. Moje były już imponujące i miałam problem z pisaniem na klawiaturze.
Następnym plusem jest fakt, że przestały się rozdwajać i stały się mega mocne. Do ściągania nie używam acetonu, a pilniczka, którym piłuję stary lakier. Zajmuje mi to 10minut i wiem, że nie są wysuszone i uszkodzone. Nie ścieram naturalnej płytki, a ona sama w sobie jest w rewelacyjnym stanie.
Hybrydy, których używam, kosztują 9złotych i jedna butelka wystarczy mi nawet na 10manicurów.
Nie widzę sensu w kupowaniu drogich malowideł, które sprawdzają się podobnie lub słabiej.

Osobiście nie zauważyłam negatywnego wpływu na moją płytkę i mam nadzieję, że nic takiego się nie zdarzy.
Manicure hybrydowy jest ogromną wygodą, a zadbane dłonie są wizytówką każdej kobiety.

Lubicie taki manicure?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.