środa, 25 maja 2016

Cudowny haul ze sklepu Minti Shop. Zapowiedź testów.

Już dawno nie robiłam zakupów on-line. Jednak skorzystałam z promocji na rosyjskie kosmetyki i do mojego wirtualnego koszyczka trafiło kilka rzeczy.
Rosyjskie kosmetyki uwielbiam i nigdy nie mam ich dość. Bardzo fajnie działają na moją skórę i włosy, nigdy mnie nie zawiodły.
Po ostatnich obchodach w drogeriach stacjonarnych zapragnęłam pomadek do ust Golden Rose. Niestety u mnie wybór był bardzo mały, a do tego malowidła były dotykane i ubrudzone.

Tak więc zapraszam do mojego haulu.
Receptury Babuszki Agafii Balsam do włosów Malina Moroszka- całkowicie wykończyłam moje zbiory do pielęgnacji włosów. Musiałam skusić się na jakiś balsam, ponieważ nie chcę ciągle używać tej samej maski Kallosa.
Wybór padł na cudownie pachnący produkt, który ma zapewnić nawilżenie.

Recepty Babci Gertrudy Balsam do włosów do codziennego stosowania- tutaj wkradł się błąd, bo przez pomyłkę zamówiłam balsam, a nie szampon. Jednak nie żałuję, ponieważ kosmetyk ma naprawdę świetny skład i nadaje się do codziennej pielęgnacji.

Bania Agafii Maska do twarzy Oczyszczająca- pokończyły się również moje zapasy maseczek do twarzy. Najbardziej do gustu przypadła mi dziegciowa, ale postanowiłam zamówić też inne. Czytałam o niej wiele pozytywnych recenzji, więc mam nadzieję, że sprawdzi się również u mnie.

Bania Agafii Witaminowa maska do twarzy Fitoaktywna- już dawno byłam jej ciekawa. W pracy spiekłam się i twarz również nabrała koloru, dlatego postanowiłam wybrać nawilżający produkt, który będzie dbał o moją cerę. Póki co kosmetyki Fitomed radzą sobie genialnie, ale chciałam wspomóc ich działanie.

Golden Rose Velvet Matte Lipstick Matowa pomadka do ust 7- szmineczka powędrowała do mojej mamy. Ładny, brudny róż wygląda ciekawie i na bank ją wypróbuje. Nigdy wcześniej ich nie miałam, więc jestem, ciekawa jak się sprawdzą.

Golden Rose Matte Crayon Lipstick Matowa pomadka do ust w kredce 11- moja nowa szminkowa miłość. Użyłam jej zaraz po odpakowaniu paczki i nosiłam cały dzień. Jestem zakochana zarówno w odcieniu, jak i działaniu.
Siostrze zamówiłam numer 10, który jest bestsellerem w wielu drogeriach internetowych.

Kupiłam najpotrzebniejsze rzeczy i na bank wstrzymuję się od zakupów pielęgnacyjnych. Wszystkie rzeczy mam po raz pierwszy i z chęcią zabiorę się do testów.
Miałyście może, te kosmetyki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.