wtorek, 26 kwietnia 2016

Riviera Escape od Yankee Candle. Nowa seria bije inne na głowę!

Nowa seria od YC bardzo przypadła mi do gustu. Piękna niebieska tarta wygląda ślicznie, obrazek zdecydowanie zachęca do zakupu i wypróbowania.
Wosk jak każdy inny pochodzi ze sklepu Goodies i kosztował mnie 8zł.
O produkcie:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu delikatnej bryzy morskiej połączonej z aromatem śródziemnomorskich kwiatów oraz niewielkim dodatkiem ambry.

Wosk należy do jednego z intensywniejszych. Już mała ilość tarty wystarczy, aby pomieszczenie wypełniło się aromatem.
Na początku czujemy świeże i czyste nuty, zaś potem wosk dostaje mocy i ujawnia się dość perfumowany, kwiatowy zapach.
Pomimo przyjemnego aromatu, po dłuższej chwili palenia może być trochę męczący. Dlatego też nie należy przesadzić z ilością palonego wosku. Lepiej zapalić mniej, niż potem żałować i cierpieć na ból głowy.
Jestem zadowolona z trwałości, jest wyczuwalny nawet po kilku odpaleniach. Jest to ogromny plus, ponieważ inne tarty tracą swoje olejki aromatyczne po kilku minutach.
Mnie osobiście bardzo przypadł do gustu, chociaż dla innych może być męczący.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.