sobota, 30 kwietnia 2016

Niekosmetyczni ulubieńcy cz. 2

Nie wiem, czy tylko mi tak czas ucieka. Mam wrażenie, że z wiekiem leci coraz szybciej.
Dopiero co pisałam o faworytach w pierwszej części, a tu już koniec miesiąca i przychodzą inni.
Muszę stwierdzić, że odzwyczaiłam się od telewizora i nie oglądałam go prawie od miesiąca.
Postawiłam na książki i filmy, które oglądam podczas gotowania obiadu.
Krojenie warzyw urozmaiciłam oglądaniem komedii romantycznych, które uwielbiam.
Tak więc przyszła pora na ulubieńców:
Wosk Summer Peach YC- bezkonkurencyjny, najpiękniejszy i najlepszy wosk w całej kolekcji.
Słodki zapach brzoskwiń przypomina mi ogród z dzieciństwa.

Twój na zawsze- miłosna historia opowiadająca o mężczyźnie, który chce zemścić się na policjancie. Podrywa jego córkę, w której zakochuje się z wzajemnością. Film posiada zaskakujący koniec. Byłam w szoku, gdy skończyłam go oglądać.

Sąsiedzi- zabawna komedia o studentach, którzy przeprowadzają się do domu. Para małżonków, którzy mieszkają obok ,nie są zachwyceni tym pomysłem. Momentami śmiałam się na głos i czekam na drugą część, która ma ukazać się w maju.

Ten niezręczny moment- troje znajomych postanowiło nie wiązać się z kobietami. Jednak każdy za plecami kolegów znalazł sobie wybrankę. Jak skończą się te podchody? Polecam zobaczyć film, aby dowiedzieć się prawdy.

Charlie St. Cloud- nastolatek wskutek nieszczęśliwego wypadku traci młodszego brata. Postanawia zostać grabarzem i zamieszkać w domku obok cmentarza. Posiada dar widzenia zmarłych i co wieczór spotyka się ze zmarłym członkiem rodziny.

Całkiem zabawna historia- nastoletni chłopak nie radzi sobie z emocjami i wymaganiami rodziców. Na skutek czego ląduje w szpitalu psychiatrycznym. Jak skończy się ta historia? Czy poradzi sobie z problemami?

Sylwester w Nowym Jorku- druga część filmu Walentynki. Nie dla każdego Sylwester jest powodem do radości. Poznamy historie kilku osób, które momentami bawią do łez.
Juno- opowieść o 16 letniej dziewczynie, która zaszła w ciążę. Juno jest dość pokręconą osobą, która musi zmierzyć się z dorosłym życiem.

Randka na dwie noce- komedia romantyczna mówiąca o kobiecie, którą porzucił narzeczony. Postanawia poszukać szczęścia na portalu randkowym. Niewinny wyskok wieczorem kończy się zamknięciem na dwa dni w domu dopiero co poznanego faceta.

Praktykant- 70 letni Ben postawia wrócić do pracy. Trafia na staż do agencji zajmującej się sprzedażą ciuchów. Jak poradzi sobie starszy pan w świecie komputerów i nowości technicznych?

Co Ty wiesz o swoim dziadku?- OMG! Dosłownie. Rolę seniora idealnie odegrał Robert de Niro. Nie gorszy był Zac Efron, który był poważnym wnuczkiem. Dziadek postanawia nauczyć wnuczka życia nim ten poślubi ukochaną. Komedia pełna sprośnych żartów i szalonych pomysłów dziadka na długo zostanie w pamięci.

THE DUFF [#ta brzydka i gruba]-współczesny film, który dotyczy większości nastolatków w szkole. Niestety są podziały na ładniejszych i brzydszych. Film świetnie obrazuje zaistniałą sytuację.

Teoria wszystkiego- nigdy nie przepadałam za oglądaniem melodramatów biograficznych. Jednak chylę czoła Eddiemu Redmayne, za świetnie odegraną rolę. Facet świetnie wczuł się w rolę genialnego fizyka Stephena Hawkinga.

Nie mów nikomu-młody lekarz wraz z żoną wybierają się do domku nad jeziorem, aby uczcić ich rocznicę. Niestety wypad kończy się tragicznie, a jego żona ginie. Po 8 latach mężczyzna dostaje tajemniczego maila, który sugeruje, że jego ukochana nadal żyje.

6 lat później- historia, która czytałam z zapartym tchem. Jake stawia się na ślubie ukochanej Natalie, lecz to nie on będzie panem młodym. Panna młoda zabrania jakichkolwiek kontaktów ze sobą. Jake posłuchał jej rozkazów, aż do momentu, gdy znajduje nekrolog męża byłej miłości. Postanawia wybrać się na pogrzeb, ale nie kryje ździwienie, gdy zamiast Natalie widzi całkowicie obcą kobietę. Jak to możliwe? Czy wszystko sobie wymyślił?

Mistyfikacja- jedna z lepszych książek Cobena. Pewnej nocy ginie światowej słaby koszykarz. Laura, jego żona nie może sobie z tym poradzić. Pojawiają się wątpliwości czy David popełnił samobójstwo, czy ktoś mu pomógł.

W tym miesiącu królowały filmy z Zackiem Efronem, który przypał mi do gustu jako aktor. Zawsze kojarzyłam go z High School Musical, a tu proszę. 
Nieźle popłynęłam z filmami, ale takie są uroku braku telewizora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.