poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Moje marzenie się spełniło! Pachnę jak guma balonowa i truskawki w śmietanie.

Ulubiony zapach z dzieciństwa? Oczywiście, że guma balonowa! Mój faworyt wśród słodkich zapachów.
Na początku miesiąca wybrałam się do Rossmanna na małe zakupy. Wybrałam kilka najpotrzebniejszych rzeczy i postanowiła sprawdzić nowe zapachy.
Ukazały mi się cztery urocze kartoniki. Wybrałam dwa zapachy, ponieważ pianka (marshmallow) była za słodka, a wata cukrowa praktycznie niczym się nie różniła.
Najbardziej spodobały mi się truskawki w śmietanie i guma balonowa.

O produkcie.
Woda toaletowa o urzekającym zapachu dzieciństwa-aromacie gumy balonowej lub truskawek w śmietanie. Doskonała zarówno dla najmłodszych, jak i dojrzałych klientek. Dzięki ciekawemu zapachowi sprawdza się również jako oryginalny odświeżacz powietrza.


Opakowanie mogłoby być lepsze, a buteleczka dopracowana. Jednak mi to nie przeszkadza, ponieważ atomizer działa bez zarzutu i dozuje odpowiednią ilość pachnącej pianki.
Jeśli chodzi o zapach, muszę stwierdzić, że jest odwzorowany w niemal 100%. Słodki, ale nie mdlący aromat pyszności, które królowały w dzieciństwie.
Jedynym zastrzeżeniem jest trwałość. Produkt powstaje wyczuwalny na skórze do 2godzin, na ciuchach troszkę dłużej,
Nie mam mu tego za złe, bo kosztuje na promocji 11zł i zawsze można popsikać się kolejny raz.
Przez swoją trwałość nie grzeszy wydajnością.
Woda toaletowa będzie świetnym prezentem dla młodszych dam, które na bank ucieszą się z takich kombinacji.

Pomimo cudownego zapachu nie skuszę się ponownie na nie, ze względu na trwałość. Mam nadzieję, że spotkam zamiennik, który będzie wyczuwalny o wiele dłużej.
Na pewno jest to fajny dodatek, który poprawi nawet smutny i pochmurny dzi
eń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.