czwartek, 7 kwietnia 2016

Hit za 3złote?

Jeszcze wczesną zimą kupiłam dwa eyelinery. Jeden w kolorze brązu, a drugi złota. Bardzo chętnie wybieram inne kolory, nie ograniczam się do czarnego koloru. Do wyboru miałam cztery warianty, ale odrzuciłam fiolet i srebro.
Na samym początku zachęcił mnie cena. 3zł za sztukę?
Byłam pewna, że będą fatalne, a jak jest naprawdę?

O produkcie:
Wyjątkowy eyeliner w płynie firmy NYC w modnym metalicznym kolorze. Jest delikatny dla wrażliwej skóry oczu.
Wyprofilowana końcówka pozwoli na narysowanie precyzyjnej kreski.
Wykończenie makijażu jest wyjątkowo proste. Produkt jest bardzo trwały, konsystencja płynu nie jest rzadka, dzięki czemu się nie rozmazuje.

Płyn umieszczony jest w przeźroczystej, estetycznie wykonanej buteleczce. Jak za taką cenę, muszę stwierdzić, że opakowanie wykonane jest porządnie, pędzelek posiada cienką końcówkę wykonaną z włosia.
Tak jak obiecuje producent, można wykonać nim perfekcyjną kreskę.
Srebrne napisy nie ścierają się pomimo częstego używania.

Sam eyeliner posiada przyjemną, średnio gęstą konsystencję. Nie jest lejący, ani też gęsty. Nie rozmazuje się podczas malowania i nie wymaga poprawek. Jak już wspomniał producent, produkt posiada metaliczne wykończenie, które nie wygląda tandetnie.
Złota wersja posiada lepszą pigmentację, ponieważ za jednym pociągnięciem jesteśmy w stanie wyczarować cudo na powiece.
Brązowy wymaga troszkę więcej pracy i wyraźną kreskę otrzymamy po 2-3 pociągnięciach.
A co z trwałością? Bez zarzutu. Jestem miło zaskoczona, że tak tani produkt trzyma się cały dzień.
Kreskę zawsze maluję na wcześniej nałożonych cieniach i sprawdza się bez zarzutu.
W ciągu dnia nie jaśnieje, nie pęka i nie ściera. Jedynie jaskółki pod koniec dnia mogą wyglądać mniej wyraźnie, ale wybaczam mu to, bo każdy eyeliner nie radzi sobie z moimi łzawiącymi oczami.
Niestety alergia nie pomaga, lecz łzy mu nie straszne. Nie musimy obawiać się, że spłynie pod wpływem ciepła czy wody.

Jedynym minusem jest dostępność. Można znaleźć go jedynie w sklepie
Kosmetykizameryki.
Podsumowując, cena niska, działanie super, czego chcieć więcej?

Znacie firmę NYC?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.