piątek, 1 kwietnia 2016

Dla miłośników herbaty.

Nie przepadam za jej piciem i parzę ją zaledwie kilka razy w roku. Jednak lubię aromat herbaty.
Biała herbata posiada wiele dobroczynnych właściwości, a dodatkowo wspomaga koncentrację.
Wosk z nowej serii kupiłam w sklepie Goodies za 8zł.

Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o delikatnym, relaksującym aromacie białej herbaty z kilkoma kroplami cytryny.
KLIK
Zaparzona biała herbata kojarzy mi się z delikatnością, a dodatek cytryny z rześkością.
Aromat tarty niezwykle przypadł do gustu domownikom. Kominek odpaliłam w kuchni, ponieważ zapach może rozprzestrzenić się po innych pomieszczeniach.
Tarta na sucho pachnie o wiele subtelniej, a po rozpaleniu dostaje przyjemnej mocy.
Bez problemów odgadłam, że czuję herbatę ze świeżymi cytrusami. Miałam wrażenie, że obok mnie leży zaparzony kubek z napojem.
Moja mama jest w nim dosłownie zakochana i muszę dokupić kolejną sztukę.
Nie dziwię się, bo zapach świetnie relaksuje. Jest wyczuwalny przez długi czas, a dom pachnie jak po generalnych, wiosennych porządkach.

Polecam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.