niedziela, 6 marca 2016

Zapraszam na tartę jabłkową!

Na zewnątrz zimno i paskudnie. W domu zaś ciepło,a w pokoju roznosi się aromat świeżo upieczonego ciasta. Czego chcieć więcej?
Tarte Tatin oczywiście zamówiłam w sklepie Goodies za 8zł.

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.

Już kiedyś miałam przyjemność czuć aromat jabłkowej świecy.
Niezmiernie mnie zauroczyła i postanowiłam zamówić czerwoną tartę,którą uwielbiam.
Ostatnio nie jadam słodkiego,więc muszę zadowolić się zapachem wypieku.
Wchodząc do pomieszczenia jestem przekonana,że na stole leży przepyszna jabłkowa tarta.
Jak już wspomniałam aromat jest intensywny,ale nie mdlący. Można go palić wiele godzin,a zapach Nam się nie znudzi. 
Na sucho jednak pachnie okropnie. Wyczuwamy jedynie nuty ostrych przypraw,które drażnią nos.
Po rozpaleniu otula Nas aromat karmelizowanych owoców,ciasta i przypraw,które są o wiele subtelniejsze i zbilansowane.
Całość jest świetnie skomponowana i bardzo przypadła mi do gustu.
Mam ochotę na inne "ciasteczkowe" woski.

Lubicie zapach jabłkowego ciasta? :)
Przypominam o rozdaniu,które kończy się 8.03 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.