poniedziałek, 21 marca 2016

Ulubione blogi kosmetyczne i lifestylowe.

Zauważyłam, że posty z faworytami cieszą się ogromnym powodzeniem. 
Dzięki takim wpisom,możemy poznać wiele nowych osób.
Mimo tego, że swój blog posiadam od września 2014roku,to Wasze oglądam o wiele dłużej.
Niektóre poznałam jeszcze w gimnazjum i do tej pory chętnie do Was zaglądam.
Oczywiście nie będzie to tylko jeden post a kilka, w których przedstawię ulubieńców lifestylowo kosmetycznych.

1.Joanna lifestyle
Asię poznałam jeszcze, gdy prowadziła pierwszego bloga. Polubiłam jej styl pisania i od samego początku wydawała mi się niesamowicie miłą i sympatyczną osobą.
Posiada przejrzysty, estetyczny blog, który czyta się z przyjemnością. Pisze zarówno posty lifestylowe, jak i kosmetyczne.

2.Jagodowa
Tę miłośniczkę lakierów poznałam jeszcze na photoblogu. Tworzy niesamowicie piękne wzory na paznokciach i nie ukrywam, że często inspirowałam się jej manicurem.
Jeśli szukacie ciekawych pomysłów, zaglądnijcie na jej blog.

3. Mój zakupoholizm
Na blog trafiłam przypadkiem w 2012roku. Do tej pory chętnie czytam jej rzetelne posty i oglądam ładne zdjęcia.
Blanka testuje wiele produktów, o których sama nigdy nie słyszałam.

4. Ash Plum plum
Asię poznałam dzięki YT. Na jej blogu znajdziecie wiele inspirujących postów dotyczących mody, kosmetyków czy gotowania.
Posiada ciekawy styl i nie boi się odważnych stylizacji.

5. Mavia nails- lakierowe wywiadówki.
Posiada jeden z lepszych lakierowych blogów. Znajdziecie u niej masę recenzji dotyczących malowideł do paznokci.
Estetyczne zdjęcia dopełniają całości.

6.Włosy muszą być długie
Jeśli szukacie postów o modzie, kosmetykach i urodzie koniecznie musicie sprawdzić jej blog.
Miłe dla oczu zdjęcia oraz interesujące recenzje zachęcą Was do zaglądania na jej blog.

Zaglądacie może do moich ulubienic?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.