sobota, 12 marca 2016

Pierwsze podejście do suplementów diety. Recenzja drażetek Merz Spezial.

Zawsze byłam przeciwna suplementom diety i nigdy nie skusiłam się na tabletki zapewniające zdrowe włosy,paznokcie i skórę.
Postanowiłam to zmienić w momencie wygrania opakowania Merz Spezial.
Dałam mu szansę i jak się sprawdził?
Czy będę korzystała z suplementów?
Od producenta:
Merz Spezial Dragees, 60 tabletek drażowanych

Efekt systematycznej i prawidłowej suplementacji:
  • Promienna skóra o zdrowym wyglądzie- zawarte w Merz Spezial Dragees witaminy z grupy B, witaminy C i E, cynk oraz nikotynamid odżywiaja skórę i opóźniają procesy jej starzenia.
  • Gęste, lśniące włosy- Biotyna, aminokwasy: cysteina i metionina, kwas foliowy, niacyna, kwas pantotenowy oraz ryboflawina zawarte w Merz Spezial Dragees sa odpowiedzialne za wzrost włosów i wzmocnienie ich struktury
  • Piękne mocne paznokcie- Strukturę paznokcia budują zawarte w Merz Spezial Dragees; cynk, żelazo, pantotenian wapnia i aminokwasy zawierajace siarkę.
Wskazania
Merz Spezial Dragees jest zalecany w celu poprawy wyglądu skóry, włosów i paznokci.

Skład:
2 drażetki zawierają:
Witamina C- 120mg
Niacyna- 30mg
Witamina E- 13,4mg
Kwas pantotenowy 7,2mg
Witamina B6- 3,2mg
Witamina B2- 2,6mg
Witamina B1 2,4mg
Witamina A- 787µg
Folacyna (kwas foliowy)- 400µg
Biotyna- 60µg
Witamina B12- 2µg
Żelazo- 5mg
Cynk- 5mg
Sproszkowane białko soi- 50mg
Cysteina 0,55mg
Metionina 0,55mg

Sacharoza, talk, laktoza, witamina C, mikrokrystaliczna celuloza, proszek białka sojowego, E171, amid kwasu nikotynowego, guma arabska, witamina E, tlenek magnezu, szelak, kwas pantotenowy, fumaran żelaza (II), tlenek cynku, stearynian magnezu, witamina B6, syrop glukozowy, witamina B2, witamina B1, krzemionka koloidalna, polisorbat 80, poliwinylopirolidon, witamina A, folacyna, wosk pszczeli, wosk karnauba, E172, E 132, biotyna, witamina B12.

Sposób użycia:
Doustnie 2 razy dziennie po jednej drażetce.
Opakowanie 60 tabletek

Tabletki zamknięte są w białej szklanej buteleczce,a pastylki mają uroczy różowy kolor. Niestety buteleczka nie jest poręczna,bo trzeba uważać aby się nie rozbiła. 
Są małe i można połknąć je z łatwością. Jest to dla mnie ważne,bo dość ciężko przechodzą mi wszelkie tabletki.
Suplement kosztuje ok. 50-60zł za 60 drażetek. Na promocji można dostać go za połowę tej ceny.
Zażywałam je systematycznie przez równy miesiąc i przychodzę do Was z recenzją.

Włosy
Nie zauważyłam tutaj spektakularnej różnicy. Moje włosy tak jak przed suplementem rosną w normalnym tempie,nie wypadają i nie tracą blasku.
Jednak pojawiło się dużo baby hair,które sterczą w każdym kierunku.

Skóra
Najbardziej narzekam na stan skóry po testach. Po 2-3tygodniach na twarzy pojawiły się bolesne pryszcze,które pozostały widoczne przez dłuższy czas. 
Po czasie wszystko zniknęło i nie powróciło.

Paznokcie
Największą różnicę zauważyłam właśnie u moich pazurków. Rosną jak szalone! Po 9dniach miałam odrost na hybrydach,który można uzyskać po 3-4tygodniach.
Stały się mocniejsze,przestały się rozdwajać i łamać.

Czy skuszę się na zakup suplementu? Wątpię. Podobny efekt mogę osiągnąć przy olejowaniu paznokci. Niestety tabletki nie wpłynęły na stan mojej cery i włosów.
Każdy oczywiście ma inne zapotrzebowanie i może akurat u Was się sprawdzą. 

Używacie takich wspomagaczy?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.