wtorek, 22 marca 2016

Nowa seria Yankee Candle- Verbena

Gdy YC wypuściło nową serię,postanowiłam zakupić trzy nowe woski. Nie byłabym soba,gdybym nie odpaliła pierwszego z nich.
Werbena zawsze kojarzyła mi się z tabletkami na gardło,więc byłam ciekawa czy zapach przypadnie mi do gustu.

Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o odświeżającym zapachu kwiatów werbeny połączonej z cytrusami i kremową wanilią.

Wosk posiada przyjemny,świeży,lekko cytrusowy aromat. Nie wyczuwam jednak waniliowej nuty,może to i dobrze.
Tarta na sucho nie pachnie intensywnie,ale wszystko zmienia się po dodaniu do kominka.
Zapach staje się mocny,lecz nie powoduje bólu głowy. Można palić go wiele godzin i zapewniem,że Nam się nie znudzi.
Yankee Candle zadbało o to,aby produkt działał kojąco i odprężająco. Bardzo fajnie spisze się na leniwy,deszczowy dzień.
Aromat w pokoju pozostaje nawet do 4godzin po zgaszeniu! Jestem pod wrażeniem,bo nie miałam jeszcze takiej tarty.
Czy zapach werbeny przypadł mi do gustu? Bardzo,zaś mojej siostrze nie spodobał się wcale.
Moim zdaniem warto go kupić i przetestować.

Znacie go może? :)
Tartę można kupić w sklepie Goodies za 8zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.