piątek, 25 marca 2016

Niekosmetyczni ulubieńcy marca

Do końca marca pozostało jeszcze kilka dni,lecz przez święta pewnie nie będę miała czasu na bloga. Już dziś zaczynam kuchenny maraton,którego wręcz nie cierpię. W lodówce już leży sernik na zimno(mojej roboty) oraz kilka ciast mamy,a przed nami jeszcze masa pracy
Aby odpocząć od pracy postanowiłam opowiedzieć Wam o moich niekosmetycznych faworytach.

1.Zwierzogród.
Na bajkę Disneya wybrałam się z młodą. Animowany film o dziwo przypadł mi do gustu. Dawno nie widziałam tak śmiesznej bajki opowiadającej o króliczej policjantce,która chce strzec Zwierzogród.
Bajka spodoba się zarówno dorosłym jak i tym młodszym. 

2.Room
Drugi film,który zobaczyłam w kinie. Irlandzko-kanadyjski dramat opowiadający o porwanej dziewczynie,która została zamknięta w starej szopie na wiele lat. Właśnie tam rodzi swojego syna Jacka i wmawia mu,że to miejsce jest całym światem. Mały chłopiec nie zdaje sobie sprawy,że istnieje życie poza małym pokoikiem.
Muszę pochwalić Jacoba,który grał młodego. Świetnie spisał się w tej roli,a warto podkreślić że ma tylko 9lat.
Wzruszający dramat,który na długo pozostanie w pamięci.

3.Harlan Coben
Po przeczytaniu pierwszej książki tego autora,nie mogłam przyzwyczaić się do jego stylu.
Z czasem jednak pochłonęły mnie tak bardzo,że przeczytałam niemal całą serię z Myronem Bolitarem.
Jest on agentem sportowym,który wiele lat temu doznał poważnej kontuzji i w skutek czego jego kariera legła w gruzach.
Dzięki jego sprytowi i inteligencji zawsze rozwiązuje tragiczną zagadkę.
4.Dom nad jeziorem
Film,który męczyłam już masę razy i za każdym razem uwielbiam go oglądać.
Kate (Sandra Bullock) oraz Alex (Keanu Reeves) mieszkali w tym samym domu,lecz na przestrzeni kilku lat. Poznali się dzięki starej,magicznej skrzynce na listy. 
Korespondują ze sobą przez dłuższy czas,lecz nie mogą się spotkać. Troszkę fantastyczna historia romantyczna,którą trzeba zobaczyć minimu, dwa razy,aby zrozumieć o co chodzi. 

5.Laik makijażowy
Na YT znalazłam ją dzięki innej blogerce. Iwona nagrywa filmiki niemal od roku i wyróżnia się poczuciem humoru,czego brakowało mi u niektórych nagrywających.
Jeśli lubicie słuchać o kosmetykach,to koniecznie musicie ją odwiedzić.

Jestem ciekawa Waszych ulubieńców :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.