poniedziałek, 21 marca 2016

Najlepszy ziołowy szampon?

Nie wiem jak Wy,ale ja bardzo lubię naturalne kosmetyki do włosów. Sprawdzają się genialnie,więc tym razem postawiłam na szampon firmy Fitomed dla włosów normalnych i suchych.


Składniki aktywne: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.

Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,
- przywraca włosom miękkość.

Polecany przez dermatologów:
- przy alergicznym świądzie skóry,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.

Przeznaczenie: do włosów suchych i normalnych.
Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę i delikatnie myje włosy.

Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie odżywki Fitomed „Zioła i witaminy” każdorazowo po umyciu włosów.

Ingredients: Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract,Equisetum Arvense Extract, ,Humulus Lupulus Cone Extract,Tilia Cordata Extract Urtica Dioica Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol,Propylene Glycol,Peg-7-Glyceryl Cocoate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone.


Szampon znajduje się w przeźroczystej butelce o pojemności 200ml. Dzięki temu,że opakowanie wykonane jest z przeźroczystego plastiku,możemy kontrolować ilość pozostałego płynu.
Dość gęsta konsystencja z łatwością pieni się na włosach. Przez tą właściwość,produkt jest bardzo wydajny. 
Stosując go od początku marca,pozostało mi go jeszcze 3/4.
Kosmetyk posiada przyjemny,delikatny ziołowy aromat. Niestety nie pozostaje po wysuszeniu.
Produkt świetnie sprawdza się w moim przypadku. Jestem posiadaczką normalnych włosów,które nie są szczególnie wymagające.
Szampon bardzo dobrze myje,nie wysusza,nie podrażnia. Nie nabawiłam się łupieżu,co jest u mnie cudem.
Zdecydowanie wpływa na czas przetłuszczania włosów. Jednak w pozytywnym sensie.
Pasma wyglądają idealnie nawet po 3 dniach.
Gdzie można go kupić? Widziałam,że produkty Fitomed można dostać nawet w małej aptece. Kosztuje nie więcej niż 10zł.
Jestem zadowolona z jego działania i zauważyłam,że włosy są o wiele bardziej błyszczące i miękkie.
Są dociążone i sypkie. 

Znacie firmę Fitomed?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.