czwartek, 17 marca 2016

Czym zmyć makijaż? Najlepsze płatki kosmetyczne

Moją zmorą jest zmywanie makijażu. Kocham się malować,ale z demakijażem gorzej.
Zawsze kojarzyło mi się to z toną małych wacików,aż do pory gdy poznałam fajne duże płatki firmy Isana.
Duże owalne płatki jak każde inne umieszczone są w foliowym opakowaniu. 
W środku znajdziemy 40sztuk,które wystarczają mi na miesiąc. Przeważnie używam jednego podczas zmywania i w zupełności mi wystarczy do oczyszczenia całej twarzy.
Cena dużych wacików wynosi w promocji 2,59zł,zaś normalnie kosztują 3,29zł.
Jest to świetna cena,ponieważ produkt wykonany jest w 100% z przyjemnej bawełny.
Płatki są niezwykle miękkie i nie pozostawiają na twarzy małych włókien.
Dzięki temu,że są połączone, nie rozrywają się podczas demakijażu,a same w sobie są dość grube.
Produkt można kupić jedynie w drogerii Rossmann.
Bez dwóch zdań są moimi ulubieńcami i używam ich od ponad roku. 
Wolicie duże czy małe płatki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.