niedziela, 14 lutego 2016

Uzależniłam się od botoxu?


Czy uzależniłam się od botoxu? Spokojnie,tylko od tego z Kallosa. 
Już prawie rok temu firma wydała ampułki,które mają Nam pomóc w pielęgnacji włosów.
Na samym początku podchodziłam do tego produktu z dystansem i zakupiłam tylko jedną buteleczkę.
Jednak działanie spodobało mi się na tyle,że postanowiłam zakupić więcej.

Od producenta:
Specjalna formuła botoxu do włosów wzbogacona Keratyną, Kolagenem i Kwasem hialuronowym w jedyny w swoim rodzaju sposób wzmacnia słabe, cienkie, suche i łamiące się włosy. Dzięki zawartości specjalnych składników wyjątkowo szybko odnawia i regeneruje strukturę uszkodzonych włókien włosów, jak również przywraca naturalną elastyczność włosów. Poprzez zastosowanie włosy odzyskają doskonałą strukturę, staną się olśniewająco błyszczące i zdrowe.
 
Sposób użycia:

nanieść zawartość fiolki na umyte, wysuszone ręcznikiem włosy, a następnie rozprowadzić produkt po całej długości włosów, aż do ich końcówek. Pozostawić 5 min, a następnie spłukać.
można również stosować jako środek pielęgnacyjny bez spłukiwania. W takim przypadku wystarczająca jest mniejsza ilość produktu, w zależności od długości i objętości włosów. Zawartość fiolki rozprowadzić równomiernie na włóknach włosów i ich końcówkach, a następnie wykonać fryzurę zgodnie z upodobaniem.
 
Pojemność: 1 x10ml

Płyn znajduje się w szklanej ampułce,która można otworzyć bez problemu. 
Całość znajduje się w pudełeczku,możemy kupić zestaw sześciu sztuk lub pojedynczą buteleczkę.

W środku znajdziemy lekko żółty płyn,który przypomina rzadki olejek. Nie jest jednak tłusty.
Minusem może być zapach,który dla niektórych jest zbyt intensywny. 
Ampułek używałam najczęściej na mokro i aromat wypłukuje się wraz z myciem włosów.
Na sucho jest wyczuwalny przez długi czas.
Nie jestem jednak w stanie zidentyfikować czym pachnie.

Mała buteleczka wystarczy na jedno użycie (na mokro) lub trzy,cztery (na sucho).
Nie polecam nakładać tej wersji botoxu na skalp,ponieważ włosy przetłuszczają się w zaskakująco szybkim tempie.
Ja nakładam go na wysokości uszu i jest w porządku.

Jak się spisuje? Musze stwierdzić,że bardzo dobrze.
Włosy po wysuszeniu są sypie,dociążone,gładkie,błyszczące,a końce są wyprostowane. 
Zawsze miałam problem z niesfornymi końcówkami,aż do poznania Hair Botoxu.
Przy regularnym stosowaniu zauważyłam zregenerowanie pasm. Stały się nawilżone.

Gdzie można je kupić? Ampułki można znaleźć w drogeriach internetowych, Wispolu i Sekretach Urody.

Jak cenowo? Ja pojedynczą buteleczkę dostałam za 4zł. Całość kosztuje od 24 do 30zł.

Kallos spisał się na medal i wydał bardzo przyjemny produkt.
Posiadam średnioporowate włosy w kierunku do nisko i jestem zachwycona działaniem.
Mam wrażenie,że pasma stały się prostsze,co mnie bardzo cieszy.
Są poddatne na układanie,lecz mam problem z gumeczkami.
Od kiedy stosuję Botox,włosy są śliskie i każda frotka ześlizguje się z włosów.

Napewno kupię następną kurację i będę jej wierna :)

Polecam każdej dziewczynie,która potrzebuje odżywienia i regeneracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.