poniedziałek, 29 lutego 2016

Pora na pożegnanie.

Jestem ogromnym leniuszkiem! Za projekt denko zbierałam się od stycznia,ale jak wiecie mam problem z aparatem.
Chciałam zrobić projekt zbiorczy,ale dacie wiarę,że w lutym nic nie wykończyłam?
Została mi masa kosmetyków,która wystarczy na jedno lub dwa użycia.

1.Balsam Bania Agafia nr.2
Mój ulubiony regenerujący balsam. Minęło prawie 3miesiace,nim zużyłam go całego. 600ml butla była bardzo wydajna.
Włosy dzięki niemu były wygładzone,miękkie,błyszczące i dociążone.
Pięknie się układały,a końce przestały się wywijać.
Kosztował mnie ok. 10zł i kupiłam go w sklepie internetowym. Aktualnie kończę wersję numer 4,ale do tego wrócę na bank.

2.Żel pod prysznic BeBeauty
Połączenie pomarańczy i bambusa pachnie obłędnie. Gęsta konsystencja genialnie się pieniła i myła ciało. Kosztuje 5zł i można dostać go w Biedronce.
Polubiłam się z nim,bo nie wysuszał skóry,wręcz miałam wrażenie że była niezwykle gładka.

3.Peeling Perfecta
Perfumowany peeling kupiłam jeszcze w sierpniu i używałam sporadycznie. Pomimo ładnego zapachu nie zauważyłam innych plusów. Nazwałabym go bardziej żelem z drobinkami niż ścierakiem. Na szczęście dostałam go w promocji za około 4zł.
Niestety nie wrócę do niego.

4.Żel Intimea
Myje,odświeża,nie podrażnia,nie wysusza. Cena atrakcyjna,bo wynosi tylko 3zł z groszami. 
Kupuję go co jakiś czas,lecz wybieram inne wersje.

5.Mydło cedrowe Banii Agafii
Cudo! Już szykuję się do zakupu nowej wersji. Używanie go jest wręcz przyjemnością. Myje,nie wysusza,jest uniwersalne. Można umyć nim całe ciało,twarz oraz włosy.
Koszt takiego mydełka to tylko 12zł/300ml.
Oczywiście,że kupię.

6.Balsam marokański.
Kolejna rosyjska perełka,którą znów kupię. Produkt jest genialny,nawilża,odżywia i wygładza.
U mnie spisał się w 100%. Kosztuje ok. 10zł i można dostać go w sklepie internetowym.

7.Żel Balea
Poza uroczym zapachem nie zauważyłam innych plusów. Myje,ale przesusza. Co jakiś czas mogę go użyć,ale przy regularnym stosowaniu moja skóra się buntuje.

8.Szampon Head&Showders wersja mentolowa
Dobrze jest mieć go w domu. Używam go co jakiś czas,gdy potrzebuję mocnego oczyszczenia skalpu.
Mentol nieźle chłodzi skórę,uwielbiam korzystać z niego latem gdy jest gorąco.
Zawsze kupuję 400ml butlę,a koszt jej wynosi 15zł

9.Żel pod prysznic Dove
Całkiem fajny przyjemniaczek,którego polubiłam. Ma cudowny zapach i działanie. Skóra jest oczyszczona i przyjemnie gładka.
Niestety nie znam ceny.

10.Peeling Soraya
Najlepszy peeling do twarzy. Nie wiem czy jest dostępny w sprzedaży,bo nie widziałam go w drogerii. Chciałabym go dostać,bo jest dobrym ścierakiem za niską cenę.

11.Szampon i żel Coslys
Uniwersalny kosmetyk,który się spisał. Włosy były oczyszczona,a skóra gładka i nawilżona.
Cena produktu jest dość wysoka,bo wynosi aż 22zł. Jednak uważam,że warto go przetestować,ponieważ wyprodukowany jest wyłącznie z naturalnych składników.

12.Balsam wzmacniający Banii Agafii
Niestety nie wzmacniał,ale za to jak odżywiał! Moje kłaczki były bajeczne. Gładkie,błyszczące i mięciutkie. Następnym minusem jest wydajność. Wystarczył zaledwie na kilka razy.
Kupiony w Internecie za 8-10zł.

Niektóre produkty żegnam,ale inne kupię ponownie.
Testowałyście może któryś produkt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.