środa, 10 lutego 2016

Paczuszka z Born Pretty Store

Tym razem wybrałam dwa produkty dla siebie i jeden dla siostry. 
Paczuszka jak zawsze przyszła szybciutko,sprawnie i w całości.
Oczywiście wszystkie produkty możecie znaleźć na stronie http://www.bornprettystore.com/

Co znalazłam w kopercie?

Ostatnio gdy robiłam porządki w szafie,zauważyłam że mam sporo białych i czarnych koszul.
Potrzebowałam naszyjnika,który ożywi i urozmaici strój.
Wybrałam filcowy naszyjnik,który jest wykonany z bardzo dobrego materiału. Nie farbuje oraz nie mechaci się.
Czarna wstążka jest dość sztywna i nie pruje się.
Wybrałam wersję z kolorowymi diamencikami,można wybrać również wersję z białymi lub żółtymi kamyczkami.

Następnie dla mojej siostry zamówiłam bransoletkę z napisem ONE DIRECTION. Werka uwielbia ten zespół,więc musiałam jej ją wybrać.
Sznureczki są dobrej jakości i mam nadzieję,że nie wyblakną.

Na końcu do koszyka trafiła zwykła gumka z dekoracyjnym kwiatkiem. Wybrałam ją ponieważ chciałam urozmaicić moje fryzury. Będzie pięknie się komponować przy koku lub warkoczu.
Podoba mi się fakt,że kwiatek można przypiąć do innej,wybranej przez Was gumeczki. 
Ta akurat jest okej i trzyma moje ciężkie włosy.

Zamówienie przypadło mi do gustu i nie raz wybiorę coś z BPS 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.