czwartek, 4 lutego 2016

Mój sposób na idealnie oczyszczoną cerę

Od kiedy pamiętam uwielbiałam wszelkiego rodzaju produkty do oczyszczania i pielęgnacji twarzy.
Kilka lat wstecz używałam tylko i wyłącznie peelingu z Joanny.

Dziś chcę podpowiedzieć Wam kilka świetnych produktów,które pomagają mi w walce o czystą i promienną skórę.
Które z nich należą do moich ulubieńców?
1.Peeling Soraya- morelowy
Pierwszy raz kupiłam go po maturze. Musiałam odreagować i wybrałam się do Biedronki na małe zakupy. Trafiłam tam na cudowny i tani zdzierak,który służył mi przez cały rok.
W środku znajdował się gęsty produkt,który zawierał zmielone łupiny oraz o ile się nie mylę orzechy.
Niestety mam mały problem z zakupem,ponieważ nie mogę go nigdzie znaleźć. Byłabym wdzięczna miłej duszyczce,która podpowie mi gdzie można dostać peeling morelowy Soraya.

2.Peeling pomarańczowo-złoty Organic Therapy
Ten produkt kupiłam za 9zł w sklepie mazidelka.pl
Delikatny zdzierak,który również rozświetla cerę. Organiczny ekstrakt z migdałów dodatkowo nawilża.
Mogę śmiało stwierdzić,że jest to najlepszy produkt,który pozwoli nam pozbyć się starego naskórka.
Muszę dodać,że pachnie niczym marcepan, więc nie stosować go na pusty żołądek :)
Występuje chęć polizania :)

3.Maska dziegciowa Bania Agafii
Nigdy nie trafiłam na lepszą maskę oczyszczającą. Nałożona na 10minut, potrafi zdziałać cuda.
Pomimo mocnego oczyszczenia,skóra nie jest podrażniona,zaczerwieniona.
Jest wyłącznie idealnie czysta,napięta i promienna. Mam wrażenie,że podczas regularnego stosowania następuje poprawa pracy  gruczołów łojowych, przez co skóra przestaje się błyszczeć.
Można ją kupić w sklepach internetowych za około 5-6zł

4.Peeling enzymatyczny Lirene
Następny ulubieniec jeśli chodzi o peelingi. Delikatny,nie wymaga wcierania. Pomimo tego,że nie zawiera drobinek, suchy naskórek znika bez śladu. 
Pory są czyściutkie,a cera wygląda zdrowo.
Ten produkt można dostać niemal wszędzie. Cena waha się między 8-10zł.

5.Glinka różowa
Używałam jej przez dłuższy czas i byłam oczarowana działaniem. Bardzo dobrze wpływa na cerę naczynkową. Zaczerwienienia zmniejszają się,a koloryt zostaje wyrównany.

6.Maseczka Dermaglin "Kleopatra"
To dopiero była petarda. Dostałam ją od firmy i muszę stwierdzić,że jest genialna.
Pomijając zapach nie widzę minusów.
Robi z cerą to co powinna. Po zmyciu twarz jest gładka,rozpromieniona,nawilżona i czysta.
Usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia.

7.Plastry oczyszczające Marion
Od kilku lat kupuję ich plasterki oczyszczające nos. Są dla mnie najlepsze. Dzięki nim pozbyłam się zaskórników.
Można je dostać w każdej drogerii za około 2zł


Tak przedstawiają się moi ulubieńcy, niezmiennie od kilku miesięcy.
Używam ich na przemian i widzę znaczną poprawę w stanie skóry.

Jak prezentują się Wasi ulubieńcy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.