poniedziałek, 15 lutego 2016

Które aplikacje rządzą w moim telefonie?

Od grudnia jestem posiadaczką nowego telefonu i muszę powiedzieć,że spisuje się bardzo dobrze.
Dłuższy czas mam kilka ulubionych aplikacji z których ciągle korzystam.
Wiem,że są to straszni pożeracze czasu,ale za to świetnie radzą sobie z moją bezsennością.
Kilka minut sprawdzania aplikacji i oczy same mi się zamykają.

1.Instagram
Ta aplikacja była już w ulubieńcach stycznia. Od zawsze lubiłam oglądać zdjęcia oraz szczerze mówiąc,polubiłam go bardziej niż Facebook.
Tutaj również można wysyłać wiadomości,a do tego być na bieżąco z aktorami,Youtuberami,znajomymi. 

2.Snap
Kolejny program,który pochłania masę czasu. Jest to taki daily Youtube. Poza znajomymi,obserwuję również piosenkarzy.aktorów i inne sławne osoby.
Dzięki niemu możemy szybko przesłać zdjęcia i podzielić się nowinami.

3.Open Camera
Aparat w telefonie jest okej,ale nie powala. Dzięki Google Play pobrałam naprawdę dobry program do robienia zdjęć. Niestety coś podziało mi się z kartą pamięci w Nikonie i nie mogę pstrykać nim fotek. 
Teraz nie muszę już ustawiać wszystkiego ręcznie,OC robi to za mnie. Zdjęcia wychodzą wyraźne oraz nie są prześwietlone nawet gdy używam lampy.

4.96%
Gra,która wciąga na dłuższy czas. Pomaga na problemy z pamięcią i skupieniem.
Na czym polega? 
96% to nic innego jak polski quiz podobny do Familiady. Na każdym poziomie musimy odpowiedzieć na pytania typu "Co zabierzesz ze sobą do szkoły".
Niekiedy trzeba długo pogłówkować,aby wpaść na dobrą odpowiedz.

5.Zgadnij co to jest?
Kolejna polska gra,która wymaga skupienia i myślenia.
Na początku kalambury wydają się banalne,ale z czasem zaczynają się schody.
Słowa,rebusy,związki frazeologiczne i przysłowia przedstawione są w postaci małych emotikonek.
Jeśli się nie mylę,mamy do odgadnięcia niemal 600 haseł.

6.Czółko
Idealna gra na domówkę. Mobilna wersja kalamburów podbiła moje serce. Wraz z siostrą możemy w nią grać godzinami.
Każda runda gwarantuje mnóstwo śmiechu i radości.


Jestem ciekawa jakie aplikacje lubicie?
Znacie może te gry? :)

1 komentarz:

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.