piątek, 19 lutego 2016

Kilka faktów o mnie

Co jakiś czas lubię robić aktualizację tego Tagu. Oczywiście jestem zapominalska i za jakiś czas przypomnę sobie o kilku faktach,które mam nadzieję będą ciekawe :)

1.Uwielbiam dwa seriale,które już dawno skończyły produkcję. 
"Niania" oraz "Kasia i Tomek" to dwa seriale,które mogą ciągle oglądać.

2.Zawsze zapominam o użyciu kremu do rąk,a potem płaczę że są popękane.

3.Jestem mega maniaczką jeśli chodzi o zakup książek. Na zapas kupuję po 5,a potem stoją na szafce i czekają na swoją kolej.

4.Mam bardzo słomiany zapał jeśli chodzi o regularną pielęgnację. Przez 2-3tygodnie olejuje włosy,ale potem o tym zapomne.
I tak jest każdego miesiąca.

5.Nie lubię tłumów. Źle się czuję w otoczeniu zbyt wielu ludzi.

6.Dosłownie mam ochotę zabić osoby,które przy mnie chrapią,mlaskają i siorbią.

7.Od 3 lat mam prawo jazdy i nie wyobrażam sobie dnia bez jazdy. 
Moją Pandą pokonałam już wiele kilometrów.

8.W gimnazjum i technikum nie uznawałam długich włosów. Zawsze miałam je ścięte na krótkiego boba,który był najwygodniejszą fryzurą na świecie.

9.Uwielbiam chodzić do kina. Kiedyś nawet chciałam w nim pracować.

10.Przez wiele lat uczyłam się angielskiego. Dlatego też lubię i oglądam filmy bez dubbingu.

11.Gdy byłam mała pokochałam serię Harry Potter. Chciałam mieszkać w Hogwarcie i latać miotłą. 

12.Przeokropnie boję się krwi u innych. Do tego stopnia,że gdy widzę przecięty palec jestem w stanie paść. Sama zaliczyłam wiele raz,ale nie działają na mnie tak jak u obcych.

13.Boję się myć szklanki. Zawsze wyobrażam sobie,że pęknie i potnę nią całe dłonie.

14.Przeczytałam tylko jedną książkę,którą przeżywałam przez tydzień. Mowa tutaj o "Gwiazd naszych wina". 

15.Nie lubię planować przyszłości.

16.Gdy byłam mała, podkochiwałam się w Michale Wiśniewskim.

17.Kiedy nie mam ochoty na odpisywanie sms,usuwam je i mówię potem że nie dotarły.

18.Uwielbiam długo spać. Mogę przespać pół życia.

19.Od małego miałam kontakt z zwierzętami. Jednak dopiero z obecnym Gutkiem "zaprzyjaźniłam" się najbardziej.

20.Zawsze chciałam mieć mówiące zwierzątko. Naoglądałam się za dużo bajek.

21.Kiedyś kochałam gotować. Jednak codzienne gotowanie obiadów skutecznie mnie do tego zniechęciło.

22.Bez przerwy mogłabym wcinać pizzę i zapiekanki z pieczarkami <3

23.Od wielu lat mam alergię,ale nadal nie zrobiłam testów.

24.Nigdy nie oglądałam horrorów. Nie mogłabym tego oglądać.

25.Ale co innego czytać. Lubię książki z dreszczykiem.

26.Moim ulubionym autorem bez dwóch zdań jest Simon Beckett,twórca "Chemii Śmierci".
Facet posiada ogromną wiedzę i wie o czym pisze. Nie raz miałam ciary na plecach.

27.Gdy byłam mała chciałam być antropologiem. Taaa... Naoglądałam się "Kości".

28.Chciałam również być dentystą. Ale widok krwi mi to uniemożliwia.

29.Dostaję gęsiej skórki na widok waty oraz kożucha na mleku. Są to dwie rzeczy,których nie mogę ścierpieć.

30.Pomimo tego,że arbuzy są moimi ulubionymi owocami, nie jadłam ich od lat. Raz się zatrułam i to co odchorowałam to moje.

31.Bez okularów nie wyjdę z domu. Od razu dostaję bólu głowy.

32.Gdy byłam mała,byłam straszną ofiarą. Mogłam mieć miano "Chodząca Blizna". Dosłownie na każdym kroku zrobiłam sobie krzywdę.
Raz nawet przejechałam kolanem po betonie ok 2m. Chciałam zahamować. 

33.Zawsze chciałam wyjechać do Indii.

34.Na telefonie przeszłam "Zgadnij co to?" i szukam nowej wciągającej gry.

35.Pomimo tego,że czytanie jest moją wielką miłością,to czasem mam zastój i potrafię nie tknąć książki tygodniami.

36.Potrafię pływać tylko na plecach.

37.Pewnego lata cierpiałam na bezsenność. Był to najgorszy okres w moim życiu. Miesiąc snu po 3,4 godziny dziennie, to zdecydowanie za mało.

38.Kiedyś przejmowałam się zdaniem innych. Teraz mam to gdzieś.

39.Herbatę uznaję wyłącznie zimą.

40.Bardzo lubię filmy Sachy Barona Cohena i to jego głupie poczucie humoru. 

41.Zawsze chciałam być niższa,a mam tylko/aż 172cm wzrostu.

42.Aktualnie moje włosy mają 68cm,ponieważ przycięłam je o 10cm.

43.Jestem pedantyczną bałaganiarą. Bardzo szybko robię bałagan i nie chce mi się go sprzątać. Ale z drugiej strony muszę mieć porządek.

44.Nie słuchałam muzyki w słuchawkach od ponad 4lat. 

45.Uważam,że pieczarkowa i gulaszowa to dwie najlepsze zupy na świecie.

46.Ostatnio miałam przyjemność wypróbować fasolki "Jelly Belly Been Boozled". Fasolka o smaku wymiocin czy starych skarpet to ciekawe doświadczenie :D

47.Bardzo rzadko jem śniadanie przed wyjściem z domu.

48.Nie znoszę zapachu i smaku imbiru. Powoduje u mnie mdłości.

49.Zwiedziłam wiele państw,ale najbardziej podobało mi się w Hiszpani.

50.Jestem osobą która nie ma ulubionego koloru. Co roku podoba mi się inny.

Jestem ciekawa faktów o Was. 
Jeśli macie taki post,chętnie poczytam gdy podrzucicie link :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.