wtorek, 23 lutego 2016

Czy przerzucę się na naturalne kosmetyki? Zapowiedź testów.

Mój listonosz chyba mnie nie lubi,ale ja za to uwielbiam poranki z nowymi przesyłkami.
Wczoraj dostałam bardzo przyjemną paczuszkę od firmy Orientana.
Oczekiwałam jedynie na maskę z naturalnego jedwabiu,a tutaj dostałam kilka próbek i ulotki.,które pomogą mi w wyborze nowych kosmetyków.
Próbki są bardzo miłym gestem,ponieważ mogę wypróbować produkt przed zakupem.
Dzięki uprzejmości firmy mogę sprawdzić działanie kremu do twarzy na dzień i noc, peelingu,serum i maseczki z glinki.

Co mówi firma o swoich produktach?
Kosmetyki ORIENTANA - to kosmetyki naturalne bez parabenów, pochodnych ropy naftowej (parafiny, oleju mineralnego, wazeliny), silikonów, PEGów, szkodliwych barwników i sztucznych zapachów. Nasza wizytówka to restrykcyjnie sprawdzany skład.

Nasze kosmetyki oraz surowce, z których są tworzone nie są testowane na zwierzętach. Nie zawierają surowców zwierzęcych, wyjątek stanowi wosk pszczeli, kozie mleko i śluz ślimaka - pozyskiwane bez szkody dla zwierząt. 

Co wyróżnia kosmetyki ORIENTANA? Stosujemy tylko naturalne, nieprzetworzone ekstrakty roślinne: tłoczone na zimno oleje roślinne, masła roślinne, świeże ekstrakty roślinne. Tak przygotowane kosmetyki, nie tracą swoich cennych wartości. Dzięki temu nasze produkty przywracają naturalne funkcje skóry, pobudzają jej metabolizm i odbudowę. Nie podrażniają i nie uczulają.Część z naszych kosmetyków przygotowywana jest ręcznie, w oparciu o sprawdzone receptury i wiedzę tradycyjnej medycyny azjatyckiej.

Staramy się, aby opakowania naszych kosmetyków były jak najprostsze - biodegradowalne lub podlegające recyclingowi, przez to przyjazne dla środowiska. Staramy się unikać podwójnych opakowań.

Nasza oferta skierowana jest nie tylko do osób chcących dbać o swój wygląd i zdrowie, lecz także do wszystkich, którym bliski jest model życia w zgodzie z naturą.

Do wyboru mamy kosmetyki pielęgnacyjne do włosów,twarzy i ciała.
Ceny nie są wysokie,wręcz niskie jeśli weźmiemy pod uwagę fakt,że kosmetyki wykonane są z azjatyckich roślin.
Teraz nasuwa się pytanie gdzie można je dostać? Produkty można kupić w internecie oraz drogeriach stacjonarnych. Na stronie Orientany widnieje mapka z miejscami,gdzie dostępne są ich kosmetyki.
 Dziś wieczorem robię mini spa i chętnie opiszę Wam działanie maski :)

Znacie firmę Orientana?


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.