czwartek, 28 stycznia 2016

Wishlista 2016

Przyszedł czas na przepatrzenie swoich kosmetyków i nie tylko. Wiele z nich wyrzuciłam i porobiły się braki. 
Mam ochotę również na nowe pędzelki i szukam ciekawego sklepu internetowego gdzie mogę je kupić.

Pomyślałam o zakupach w sklepie Dresslink

Kochane mam prośbę, czy mogę liczyć na poklikanie w linki?
Dziękuję z góry i również się odwdzięczę :)

Widziałam już nie raz te rzęsy i jestem ich ciekawa jak będą prezentowały się na moim oku. Wyglądają naturalnie i umieszczone są na silikonowym paseczku,który jest niemal niewidoczny.
Za dziesięć par zapłacimy grosze,bo w granicy 4-5zł (po przeliczeniu)

Moje marzenie. Tyle dziewczyn je ma,a ja jeszcze nie. Bardzo podobają mi się białe pędzelki z złotymi dodatkami. Włosie wygląda na bardzo mięciutkie.
Zakup tych pędzelków polecała Karolina Stylizacje. Wyglądają niemal tak samo jak te z Real Techniques,tylko są tańsze 10x niż oryginał.
Tutaj akurat wybrałam zestaw do oczu,bo wyglądają porządnie i podoba mi się design.

Pędzelek do konturowania. Mam nadzieję,że dzięki niemu pojmę sztukę konturowania. Jest bardzo cieniutki,idealny do nakładania bronzera lub rozświetlacza.
Dacie wiarę,że nigdy nie miałam naklejek wodnych?
Już od dłuższego czasu chciałam je kupić,ale nie podobały mi się te,które widziałam stacjonarnie.
Tutaj mamy ogromny wybór wielu arkuszy.

Sklep oferuje również wiele produktów już za 0,01$ KLIK
Oraz darmową dostawę KLIK

Byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie :)
W razie czego,służę pomocą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.