wtorek, 26 stycznia 2016

Ulubione produkty do brwi

Pomyśleć,że jeszcze dwa lata temu nie używałam produktów do brwi i miałam okropne cienkie brwi,które teraz teraz sprawiają,że mam gęsią skórkę.
Wyszło mi to na dobre,że wraz z makijażem poznałam sztukę malowania brwi.
Przetestowałam już masę produktów i jestem pewna,że z moją ulubioną trójką zostanę już na dłużej.


1.Cienie do brwi
Mam tą paletkę już od dłuższego czasu i używam przy każdym makijażu. W środku znajdziemy trzy cienie oraz wosk. 
Wosk bardzo dobrze radzi sobie z niesfornymi włoskami. 
Wybrałam ciemniejszą wersję cieni i używam tylko dwóch, pierwszy z nich jest zbyt jasny.
Uwielbiam tą paletkę za trwałość i naturalny odcień. Brwi nie wyglądają jak przerysowane.
Bardzo lubię opakowanie,ponieważ w środku znajdziemy lustereczko.
Można ją kupić w wybranych drogeriach stacjonarnych lub w internecie. 
Jest mega tania,bo płaciłam za nią ok. 12zł. 

2.Żel 
Ten żel dostałam już dłuższy czas temu od firmy Eveline. Gdy nie mam czasu pomalować brwi cieniami, używam tego przyjemniaczka.
Nadaje naturalny,ładny kolor brwi i sprawia,że nie odstają we wszystkie strony. Szczoteczka jest identyczna jak u zwykłego tuszu,więc osoby z cienkimi brwiami mogą ubrudzić sobie skórę.
Żel trzyma się cały dzień.
Tutaj akurat nie mamy problemu z dostępnością,bo można go kupić w każdej drogerii za około 15zł

3.Kredka
Tą kredkę kupiłam za namową Karoliny Stylizacje. Wspominała kiedyś o niej,więc musiałam ją wypróbować.
Używam jej rzadziej niż cieni,ale nie znaczy że jest gorsza.
Miękka kredka łatwo sunie po skórze,ale pod koniec dnia lubi zniknąć. Używam jej w zestawie z cieniami lub żelem.
Kredka Catrice kosztuje ok. 18zł i można ją dostać w większości sklepów. Ja kupiłam ją za 9zł na promocji i jestem zdania,że więcej nie powinna kosztować.


Jestem ciekawa,jakie kosmetyki polecacie i używacie :)
Niestety mój ulubiony cień dobiega dna i planuję kupić nowe. Czy te z Catrice są godne polecenia?
Myślałam także nad zrobieniem henny,ale zupełnie nie wiem którą wybrać.
Zależy mi na chłodnym,ciemno brązowym odcieniu.
Liczę na pomoc :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.