środa, 27 stycznia 2016

Manhattan Natural Bronzing Powder

Nie mam pojęcia dlaczego,ale bronzera używałam wyłącznie latem. Zimą go unikałam,ponieważ wydawało mi się,że przy mojej bladej cerze będę wyglądać śmiesznie.
Przełamałam się jednak i bardzo się cieszę,bo znalazłam idealnie delikatny produkt,który mi pasuje.
Puder brązujący dostałam w nagrodę od firmy Manhattan. Ciężko uwierzyć,ale wygrałam konkurs na wakacyjny makijaż,który stworzyłam w ciągu 2minut! :)

Używacie bronzera? :)

O produkcie:
Świetny puder brązujący z delikatnymi, złotymi drobinkami. Nadaje skórze piękny, słoneczny odcień, twarz sprawia wrażenie opalonej morskim słońcem.

Mimo,że opakowanie jest plastikowe, wykonanie jest porządne i nie pękło mimo upadku. 
Puder posiada błyszczące drobinki,które na policzku są niemal niewidoczne. Odcień sam w sobie jest dość delikatny i nie wyrządzimy sobie nim krzywdy.
Rozciera się jak marzenie,nie tworząc brzydkich pomarańczowych plam. 
Twarz wygląda bardzo naturalnie i zdrowo.
Data ważności sięga 24miesięcy,więc mamy troszkę czasu na zdenkowanie (waga 10g)
Można kupić go w Rossmannie za 22,99zł. Pomimo jego plusów, cena wydaje się spora. 
Jest okej i efekt mnie zadowala,ale nie kupiłabym go drugi raz. 
Przeszkadza mi napigmentowanie,muszę namachać się pędzlem,aby efekt był widoczny.

Znacie może ten produkt? 

Jaki jest Waszym ulubionym i polecacie go w 100%? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.