poniedziałek, 25 stycznia 2016

Magiczny złoto różowy cień do powiek.

Dosłownie nie wierzę,od czerwca zbierałam się za recenzję cienia Kobo o nazwie Golden Rose.
Właśnie latem stał się mega sławny i było o nim głośno. Cudem było dostać go w drogerii w cenie regularnej,a o promocyjnej mogłam pomarzyć.
Mi jednak się udało i w ostatnim dniu promocji trafił w moje ręce i kosztował w granicy 10zł/ cena regularna 18zł.
Używałam go niesamowicie często i chcę podzielić się moją opinią.


Kobo Professional, Fashion Eye Shadow to niezwykle trwały, intensywny i wyrazisty kolor oraz piękny metaliczny połysk. Bogata formuła zawiera korzystne dla skóry makro i mikroelementy. Cienie można stosować na sucho i mokro w zależności od pożądanej intensywności makijażu. Aplikacja cieni przy pomocy twardej pacynki. Cienie Kobo Professional Fashion Eye Shadow dostępne są również w formie zapasów do samodzielnego komponowania palety ulubionych kolorów.

Skład: Talc, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Hydrogenated Polyisobutene, Kaolin, Phenoxyethanol (and) Methylparaben (and) Butylparaben (and) Ethylparaben (and) Propylparaben (and) Isobutylparaben, Mica, [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77007, CI 77288, CI 75470, CI 77510, CI 77742, CI 77811] (5.05.2014.)


Cień o nazwie Golden Rose posiada cudowny odcień chłodnego różu,który pod odpowiednim kątem mieni się na złoto. 
Kolor pięknie podbija każdy odcień tęczówki. 
Można kupić go w dwóch postaciach. Jako wkład do palety magnetycznej oraz pojedynczy cień w czarnym okrągłym słoiczku. Mi dostał się ten drugi,ponieważ nie posiadam ww paletki.
Spodobała mi się konsystencja, jest lekko wilgotna przez co łatwiej się rozciera. 
Pigmentacja jest niesamowita,cień jest genialnie napigmentowany i intensywny.
Pomimo tego pojawia się mały problem. Przy rozcieraniu potrafi zniknąć z powieki,więc nad makijażem musimy popracować dłużej niż zwyczajnie. Plusem jest to,że nie wchodzi w załamania powieki i pozostaje na powiece aż do demakijażu.
Cień jest piękny i makijaż wygląda zjawiskowo,lecz minusem jest znikanie.
Jak na taką cenę powinien być lepszy.

Jakie jest Wasze zdanie na temat tego żuczka? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.