poniedziałek, 11 stycznia 2016

Idealny prezent dla każdego fana Harrego Pottera

Jakiś tydzień temu siostra kupiła mi kolorowankę. Jako,że jestem ogromną fanką Harrego Pottera, od razu wzięłam się do roboty.
W książeczce znajdują się bardzo szczegółowe obrazki,które koloruje się godzinami.
Spodobało mi się to,że z tyłu znajdują się kadry z filmów,przez co możemy odwzorować całość niemal 1:1.
Powiem Wam,że książeczka wciągnęła mnie bardziej niż malowanka z kwiatkami.
Kartki są grube i kolor nie przebija na drugą stronę.
Taka przyjemność kosztuje 29zł,lecz aktualnie jest na promocji i cena wynosi 26zł.
Jest to jedna z nowszych kolorowanek,ponieważ data premiery odbyła się 1,5miesiąca temu.
W środku znajdziemy aż 96stron do zapełnienia.
Okładka wygląda prześlicznie, złote akcenty dodają uroku :)

A tutaj kilka słów od producenta:
Wspaniałe uzupełnienie kolekcji każdego fana Harry’ego Pottera!
Książka do kolorowania stworzona na podstawie filmów, które pokochały miliony widzów.

Otwórz ją, weź kredkę i… niech dzieje się magia!
Zajrzyj do zakamarków Hogwartu, odkrywaj też inne niezwykłe miejsca w świecie czarodziejów. Ożywiaj ukochane postaci: Harry’ego, Rona, Hermionę, ich nauczycieli i przyjaciół. Przypomnij sobie niesamowite sceny: przybycie sowy z wiadomością o przyjęciu Harry’ego do szkoły, ceremonię przydzielania uczniów do poszczególnych domów, mecze quidditcha, ostatnie starcie z Lordem Voldemortem…
Ostrzegamy: w książce natkniesz się na fantastyczne stworzenia oraz niebezpieczne magiczne przedmioty.


Jestem zdania,że jest to świetny umilacz czasu podczas chłodnych wieczorów :)
Lubicie Harrego Pottera? Jeśli tak,to kto jest Waszą ulubioną postacią?
Macie może kolorowanki? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.