czwartek, 17 grudnia 2015

Winter tag- Niezbędnik

Do świąt coraz bliżej! <3 Pokój całkowicie skończony,po remoncie nie ma już śladu. Mam nadzieję,że szybciutko wyjdzie słońce i będę mogła pokazać Wam mój nowy pokój.
Zmieniłam w nim dosłownie wszystko i efekt przeszedł moje oczekiwania.

Dziś mam dla Was zimowy tag,który pojawił sie na YT.

Kochane czujecie już magię świąt?

1 - Ulubiony lakier zimowy?
Uwielbiam wszelkie czerwienie oraz błękity. Czerwony lakier kojarzy mi się z Mikołajem oraz elegancją,zaś niebieski tworzy cudowne tło dla białych śnieżynek.

2 - Ulubiony zimowy produkt do ust?
Poza pomadką nawilżającą o zapachu czekolady, polubiłam lakier do ust Rimmel w dość naturalnym kolorze,który będzie pasował każdej z Nas.
Mowa o numerku 101 Celestial.

3 - Jakie ubrania najchętniej nosisz zimą?
Mam dwa świąteczne sweterki. Jeden zielony z cekinową kokardką oraz szary na którym wyszyty jest biały niedzwiadek.
Zimą królują swetry i ciepłe bluzy,bo jestem ogromnym zmarzluchem. O dziwo nie śmigam w ciepłych skarpetach,a japonkach :D

4 - Ulubione zimowe akcesoria?
Oczywiście ciepłe rękawice oraz szalik :) Mam ich miliony,ale zawsze wybieram ten sam zestaw. 

5 - Ulubiony zimowy zapach?
Jeśli chodzi o perfumy to wybieram zapach CK Euphoria. Są idealne o każdej porze roku.
Uwielbiam także zapach zupy grzybowej, cynamonu, pieczonych jabłek.

6 - Ulubiony zimowy napój?
Malinowa herbata i grzaniec <3 

7 - Ulubione świąteczne danie?
Co roku w Wigilię mam zamiar spróbować każdego dania. Kończy sie na tym,że zjem zupę oraz kilka pierogów i mam dość. Uwielbiam ryby,które pojawią się w wielu postaciach. 
Nie może obyć sie także bez krokietów z pieczarkami.

8 - Ulubiony film ze świętami/zimą w tle?
O filmach zimowych/świątecznych już pisałam. Podczas świąt nie oglądam telewizji,ponieważ jestem zajęta. Jednak z okresem zimowym kojarzy mi się komedia "Ostrza Chwały",którą oglądałam do bólu po kilka razy.

9 - Jak zimą dekorujesz dom?
W domu pojawi się żywa choinka i pewnie na tym koniec. 
Jestem ciekawa Wy macie w planach :)

10 - Wymarzony prezent?
Lustrzanka. Pewnie za kilka miesięcy uzbieram pieniążki i spełnię kolejne marzenie :) 


Zachęcam do odpowiadania na pytania :)
Do szczęścia brakuje jeszcze śniegu <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.