piątek, 18 grudnia 2015

Ups! Czyli o nietrafionych prezentach.

Jak nie popełnić gafy i nie spowodować bólu głowy u obdarowanego?
Na 100% każda z Nas chociaż raz w życiu dostała "słaby podarek".
Co roku mam problem z zakupem upominków,lecz pragnę każdemu sprawić radość. 

1.Niepraktyczny prezent
Nie ma nic gorszego jak nietrafiony,niepraktyczny prezent. Warto dowiedzieć się o zainteresowaniach danej osoby i kupić odpowiednią rzecz. Po co komuś zestaw kawy jeśli dana osoba jej nie lubi i nie pije?

2.Używany podarunek
Następna niedopuszczalna rzecz. Raz w szkole dostałam mało atrakcyjny upominek. Produkty widać,że były używane,a świeczki nawet były palone.
Było mi przykro,ponieważ nigdy nie pomyślałabym o tym aby dawać komuś niepotrzebną rzecz.

3.Źle dobrane kosmetyki
Nie ma to jak dać żel do mycia twarzy przeznaczony dla mężczyzn,mimo że prezent dostanie kobieta.
Także zestaw z 120 cieniami do powiek nie ucieszy kobiety,która wcale się nie maluje.

4.Zawstydzające kosmetyki
Kto z Nas ucieszyłby się z szamponu przeciwłupieżowego, odświeżacza do ust czy kremu przeciwzmarszczkowego?

5."Cudowne" ubranie
Oj ile z Was dostało paskudny sweter,a musiałyście udawać że jest najpiękniejszy na świecie?

6.Zwierzak
Mimo,że dzieci ucieszą się z nowego pieska lub kotka obawiam się,że rodzice nie podzielą tej radości.
Jestem zdania,że żywe stworzonka nie są dobrym pomysłem. Jest to masa odpowiedzialności i nowe wydatki. 

7.Zabawne gadżety
Pod choinką raczej nie chciałabym znaleźć kapci z pewną męską częścią ciała. 
Doszło by jeszcze do tego,że ciocia zadławi się pierogiem. Uważam,że takie niespodzianki są fajne,ale podczas szalonych urodzin lub wieczoru kawalerskiego/panieńskiego.

8.Podróbki
Staram się nie kupować tańszych odpowiedników,jeśli nie jestem pewna czy są dobre. Perfumy a'la Lady Gaga z Chińczyka pewnie nie będą najlepszym pomysłem.

9.Książki/płyty
Warto upewnić się,że dana osoba nie ma tej płyty czy książki oraz czy lubi tego wykonawcę. 

Kochane,a czy już macie wszystkie prezenty dla swoich bliskich? :)
Czy także zdarzyło Wam się dać/ dostać niechcianą paczuszkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.