środa, 9 grudnia 2015

Miłość do wosków

Raz na jakiś czas lubię kupić nowy wosk. Bardzo się cieszę,że w galerii jest stoisko z świeczkami oraz innymi umilaczami.
Wybrałam się z myślą aby kupić świąteczny zapach,lecz nie spodobał mi się ani jeden wosk.
Mam wrażenie,że każdy wosk pachnie tak samo mocno i podobnie.
Ten wosk wybrała siostra,więc w sumie kupiłam go w ciemno.

Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To właśnie one – truskawkowe gruszki – zebrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu – długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklętą w różowym wosku.

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z smoczym owocem,więc nie wiem jak naprawdę pachnie.
Aromat wosku jest niezwykle delikatny i przyjemnie "czysty".
Zapach jest bardzo subtelny i nie należy do najmocniejszych. Jednym może to przeszkadzać,a dla innych to plus.
Cukierkowo owocowy zapach jest wyczuwalny jeszcze przez dłuższy czas po zgaszeniu.

Polecam każdej osobie,która szuka subtelnych,delikatnych aromatów :)

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/110-smoczy-owoc-pink-dragon-fruit.html
http://www.goodies.pl/




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.