środa, 2 grudnia 2015

Listopadowi ulubieńcy

Tak bardzo się cieszę,że już przed nami grudzień,że przybywam z listopadowymi ulubieńcami.
W tym zestawieniu przedstawię zarówno kosmetycznych jak i niekosmetycznych faworytów.
Kosmetycznych będzie mniej,bo w tym miesiącu dopieszczałam duszę :D

1.Pomadka Rimmel Apocalips
Pomadkę mam w neutralnym odcieniu,który pięknie komponuje się z moją konturówką Essence.
Używam jej bardzo często i myślę nad zakupem nowych odcieni.

2.Paleta cieni Eyes Like Angel
Nie wiem czemu,ale długo zwlekałam z jej użyciem i teraz bardzo żałuję. Paleta pięknie podkreśla zielone tęczówki.
Najbardziej oczarował mnie złoty oraz jasny fioletowy cień,który wydobywa barwę oczu.

W listopadzie nie miałam zbytnio czasu na testowanie nowości dlatego przechodzę do niekosmetycznych ulubieńców

1.Listy do M 2
Film w którym się zakochałam!!! Bije na głowę pierwszą część.
Dawno nie widziałam tak pozytywnego polskiego filmu. Tomasz Karolak spisał się genialnie tak jak i reszta aktorów.
Momentami płakałam z śmiechu. Miałam wrażenie,że w kinie spędziłam zaledwie 15minut,bo tak bardzo wciągnęłam się w oglądanie.
Chętnie oglądnę go jeszcze raz.

2.Seria After Anna Todd
Pierwszy tom przeczytałam dzięki siostrze,która pożyczyła książkę od koleżanki. Ponad 600 stronnicową książkę przeczytałam w zaledwie dwa dni.
Opowiada o perypatiach nastolatków,którzy studiują.  Imprezy,spiski,romanse,przyjaźnie,kłótnie.
Książka bardzo wciąga,lecz jest to typowo młodzieżowa literatura i nie każdemu może pzypaść do gustu.
Na półce czekają już 3 tomy tej serii. 


Życie Tessy można podzielić na to, co zdarzyło się przed poznaniem Hardina i na to, co zdarzyło się później.

Kiedy Tessa zaczyna studia, jej życie wydaje się idealnie poukładane: chce spełnić marzenia o pracy w wydawnictwie i jak najszybciej połączyć się z ukochanym Noah, który czeka na nią w rodzinnym mieście.

Ale spotkanie Hardina, który wydaje się być jej całkowitym przeciwieństwem, wywróci jej życie do góry nogami. Hardin jest arogancki, zbuntowany i w niczym nie przypomina troskliwego Noah. Ale to on budzi w Tessie uczucia, jakich dotąd nie zaznała.


3.Pamiętnik Nicholas Sparks
Autor którego dosłownie kocham! Każda jego książka przypadła mi do gustu.
Pamiętnik pochłonęłam w jeden wieczór.  Cudowna opowieść,którą powinna przeczytać każda miłośniczka romansideł.

W starym, wytartym notatniku kryje się kronika pewnej miłości, która rozkwitła po zakończeniu II wojny światowej gdzieś w Karolinie Północnej. Noah Calhoun odczytuje ją wieczorami w domu opieki pewnej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera. Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy w 1932 roku po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson - ich potajemne spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na czternaście lat...

4.Zakochać się Cecelia Ahern
Do tej książki zabierałam się ponad miesiąc. Zaczęłam ją czytać po czym porzuciłam,bo nie przypadła mi do gustu.
Z braku laku postanowiłam dać jej drugą szansę i ta daaaam.
Przeczytałam ją z ciekawością i zaciekawieniem.

Losy Adama Basila i Christine Rose splatają się pewnej nocy, kiedy na dublińskim moście Christine powstrzymuje Adama przed popełnieniem samobójstwa. Zawierają szaloną umowę: Adam na zawsze zrezygnuje z samobójczych zamiarów, jeśli przed jego trzydziestymi piątymi urodzinami Christine zdoła go przekonać, że jednak warto żyć. Urodziny zbliżają się wielkimi krokami? Rozpoczyna się niezwykły wyścig z czasem, w którym główną nagrodą jest nie tylko życie, lecz także ? a może przede wszystkim ? miłość.

5.Zdrada
Następna z tych książek,która nie spodobała mi się na poczatku. Później oczywiśnie się przekonałam i wiem,żeby nie oceniać książki po kilku pierwszych zdaniach.

Czy faktycznie dobrze znamy swych najbliższych: domowników i współpracowników? Nowa powieść słynnej pisarki każe nam się nad tym dobrze zastanowić. Tallie, wzięta reżyserka filmowa, tworząca szczęśliwy związek z producentem Huntem, odkrywa, że jej ukochany od dawna ją zdradza. Mało tego, ktoś od lat kradnie jej z konta pieniądze! Brigitte, wieloletnia przyjaciółka i asystentka Tallie, oskarża o kradzież Hunta. Lecz prawda jest jeszcze bardziej wstrząsająca? Opowieść o wielkich oszustwach uczuciowych i finansowych na barwnym tle świata ludzi filmu. 

6.Papierowe miasta
Książkę w domu mam od wakacji,a sięgnęłam po nią dopiero teraz. Przyjemna,lekka lektura,zaś zawiodłam się na filmie. Był tak słaby,że wyłączyłam go po 20minutach.
Byłam zdziwiona,bo film "Gwiazd naszych wina" był genialny.

Quentin Jacobsen – dla przyjaciół Q – ma osiemnaście lat i od zawsze jest zakochany w zbuntowanej Margo Roth Spiegelman. W dzieciństwie przeżyli razem coś niesamowitego, teraz chodzą do tego samego liceum.
Pewnego wieczoru w przewidywalne, nudne życie chłopaka wkracza Margo w stroju nindży i wciąga go w niezły bałagan. Po czym znika. Quentin wyrusza na poszukiwanie dziewczyny, która go fascynuje, idąc tropem skomplikowanych wskazówek, jakie zostawiła tylko dla niego. Żeby ją odnaleźć, musi pokonać setki kilometrów po USA. Po drodze przekonuje się na własnej skórze, że ludzie są w rzeczywistości zupełnie inni, niż sądzimy. Czy dowie się, kogo szuka i kim naprawdę jest Margo?

Na dniach chcę stworzyć kilka świątecznych postów :)
Mam zamiar zmalować kilka paznokciowych wzorów,które można odtworzyć z łatwością :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.