niedziela, 6 grudnia 2015

Christmas tag- świąteczne pytania

Jeju już 6 grudnia i do świąt coraz bliżej!
Jako,że dziś są Mikołajki jestem ciekawa co dostałyście od Pana w czerwonej czapce :)
Ja jutro wybieram się po prezent :)
Dziś mam dla Was świąteczny tag,który powoli wprowadza mnie w świąteczny klimat,mimo że za oknem mam istnę wiosnę.

1Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Zawsze pod koniec listopada zaczynamy gruntowne porządki,teraz mój pokój jest w remoncie i porządki zacznę za jakiś czas.
Tydzień przed świętami robimy zakupy i powoli myślimy nad potrawami.

2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Niestety nie,ale miałam w planach kupić kalendarz Makeup Revolution.

3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Kevin! Nie ma świętecznego wieczoru bez Kevina :)

4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Każde święta są wyjątkowe i z każdymi wiążą się wspaniałe wspomnienia.

5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Rano w Wigilię wybieramy sie na roraty i święta zaczynają się wcześnie o 6 rano. Następnie pełne skupienie i przygotowywanie się do wieczerzy i odpoczynku.
Oczywiście odwiedzamy najbliższych i cieszymy się własnym towarzystwem.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Śnieg i tą cudowną atmosfere. Niestety nie jestem pewna czy w te święta spadnie,ponieważ pogoda zmienną jest. Następną rzeczą są oczywiście prezenty :) 

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Może nie tradycja,ale zawsze w Wigilię odwiedzamy bliskich i oglądamy Kevina.

8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Oczywiście "All I want for Christmas is You" 

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Jak co roku w moim pokoju zagości żywa mała choineczka :) Nie lubię sztucznych drzewek.
Żywa ma to coś i piękny zapach.

10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Cynamon i aromat zupy grzybowej <3
Nie mogę zapomnieć także o pierniczkach.

11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Białe <3 Uwielbiam ubierać drzewno w białych barwach.

12. Odliczasz dni do świąt?
Nie,ale dni tak szybko lecą,że zaraz będzie po świętach.

13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Srebrny i złoty lakier piaskowy :) Wyglądają bajecznie w połączeniu z czerwienią.

14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata z cytrynką i wieczorem można pozwolić sobie na pyszny likier czekoladowy.

15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Pojawia się w nim tylko choinka :) Nie jestem fanką ubierania pokoju,chociaż w tym roku myślę,aby ozdobić jeszcze okna własnoręcznie wycinanymi śnieżynkami.


Czujecie już atmosferę nadchodzących świąt? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.