środa, 30 grudnia 2015

5 ulubionych palet

Dzięki przerwie między Świętami,a Sylwestrem zabrałam sie za porządki. Wyrzuciłam stare,zapomniane malowidła oraz wybrałam te palety,które są ulubionymi.
Oczywiście nie musiałam się nad nimi długo zastanawiać,ponieważ te leżały w "codziennym" kuferku z kosmetykami.

Jakie cienie do powiek lubicie? :) 

1.MUR EYES LIKE ANGEL
Mogę śmiało stwierdzić,że zastąpiła wszystkie palety Sleeka. Używam jej najczęściej gdy mam mało czasu i nie chce mi się otwierać 10 opakowań na raz.
Kosztowała mnie w promocji 32zł i można ją kupić w drogeriach internetowych. 
Cienie są trwałe i pięknie opalizują. Jest idealna dla posiadaczek zielonych tęczówek.

2.SLEEK ARABIAN NIGHT
Moja pierwsza ulubiona paletka Sleek. Nie muszę wspominać,że mają super trwałość. Dzięki zróżnicowanej kolorystyce możemy wyczarować zarówno makijaż dzienny jak i wieczorowy.
Moim ulubionym odcieniem jest ten w kolorze różowego złota.
Z przykrością musze stwierdzić,że marka podniosła ceny i każda wersja kosztuje już niemal 40zł.

3.SLEEK VINTAGE ROMANCE
Cienie kierowane dla posiadaczek zielonych oczu. Jest chyba najczęśniej używaną paletą tej marki. Niektóre odcienie już sięgają dna,ale jeśli będę miała możliwość, kupię ją ponownie. 

4. I <3 MAKEUP GEEK
Na samym początku chciałam wybrać wersję w bardziej stonowanych kolorach,lecz została sprzedana. W tej wersji znajdziemy kilka bazowych oraz kilka odważniejszych odcieni. Jedynym minusem jest to,że są grubo mielone i lubią się osypywać. Najlepiej nakładać je na mokro.
Cenowo wypadają korzystnie,bo za ponad 30 cieni płacimy ok. 30zł

5.SLEEK ENCHANTED FOREST
Zaś ta paletka zdetronizowała ZOEVĘ. Mimo,że nie przepadam za matami, używam jej często. Jestem pozytywnie zaskoczona tym faktem,że nie zbierają sie w załamaniu powieki, jak działo mi się z wersją Oh So Special.

Jak tam przygotowania do Sylwestra?
Wychodzicie czy może spędzacie go w domu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.