piątek, 13 listopada 2015

Gdzie kupię taniej? W drogerii internetowej czy promocji?


Na dniach przyszła do mnie spora przesyłka w której znajdują się same cuda. Tydzień temu zrobiłam porządek z lakierami do paznokci i kolorówką z wielkim bólem wyrzuciłam ponad połowę malowideł.

Byłam zaskoczona jak duży asortyment ma sklep kosmetykizameryki.
Ceny są bardzo niskie oraz nikt nie pcha Ci się przed nosem jak to bywa w drogeriach stacjonarnych.
W paczuszce znajdowały się główne lakiery.  W swojej kolekcji miałam tylko jeden piasek,więc nadrobiłam :)
Z kodem rabatowym zakupy mogą być niższe nawet do 15zł
Pod koniec dodam ceny,które widnieją na paragonie oraz te które można zastać w sklepie (ceny z portalu wizaz)


Zapraszam na haul :)


Na sam początek kilka produktów do makijażu. Uwielbiam cień Colour Tatoo w odcieniu Pernanent Taupe. Wracam do niego co jakiś czas,jest świetną bazą do ciemnego,wieczorowego makijażu.
Zamówiłam również złoty eyeliner od Bourjois oraz piękną fioletową kredkę (Astor),którą można używać także jako cienia.
Już wiele dobrego słyszałam o Rimmel Apocalips. Wybrałam uniwersalny odcień Celestial. Ciekawe czy się polubimy?
Na dole zdjęcia widzicie silikonową szczoteczkę do mycia twarzy. Kosztowała niewiele,więc postanowiłam zaryzykować. W razie czego wykorzystam ją do mycia pędzli.

Jak z cenami? (pierw cena z paragonu,później regularna w sklepie)
Colour Tattoo-9,45zł/25zł
Rimmel Apacalips-9,45zł/20zł
Eyeliner Bourjois-6,17zł/+30zł
Kredka Astor-3,79zł/26zł
Szczoteczka-3,32zł

Widzicie te cuda? <3 Piękny brokatowy lakier,który jest tak gęsty że wygląda niczym piasek.
W sklepie internetowym do wyboru jest chyba 6kolorów. 
Sally Hansen-7,12zł/29zł

Poszalałam z piaskami. Wybrałam trzy lakiery Rimmel Space dust oraz dwa duochromowe lakiery Metal Rush.
Space dust-4,74zł/10zł
Metal Rush-6,17zł/+12zł

Nie mogłam się powstrzymać przez zakupem lakieru Manhattan w intensywnym neonowym odcieniu. Kolor ciut przekłamany,na żywo wpada bardziej w czerwień
Obok kolejny piasek Manhattan matte sugar effect.
Manhattan Mode Pilot-4,75zł/11zł
Manhattan sugar effekt-3,79zł/+10zł

Bardzo lubię produkty z tej firmy. Wybrałam oczywiście dwa piaski i jeden cukierkowy lakier Super Stay 7
Maybelline Colour Show-6,12zł/+13zł
Maybelline Super Stay-4,47zł/16zł

Od Miss Sporty skusilam się na czarny piasek,lakier nawierzchniowy oraz zwykły ciemno neonowy różowy produkt.
Miss Sporty Crush on You-2,37zł/10zł
Glossy Tech-3,32zł/5,50zł
Clubbing Colours-3,32zł/8zł

W paczuszce znajdowały się również produkty na rozdanie,które są tajemnicą :)
Mam nadzieję,że się spodobają,ponieważ sama mam ochotę je domówić na własny użytek :)
Jak widać ceny w sklepie są o kilka razy większe. Przed "promocjami" radzę przepatrzeć drogerie internetowe :)
Gołym okiem widać,że nawet przy Rossmannowskiej promocji -49%, wiele produktów kosztuje o wiele mniej :)

Jakie internetowe sklepu lubicie i polecacie? :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.