środa, 28 października 2015

Zadbajmy o twarz.

Ciągle zapominam o kremowaniu twarzy na noc. Tym razem miałam motywację,ponieważ testowałam nowy krem Eveline.
Dostałam wersję do cery suchej i wrażliwej, ja zaś mam mieszaną i wrażliwą.
Postanowiłam go wypróbować, zważając że przez inny stan cery moja opinia nie będzie obiektywna.

Od producenta:
CERA SUCHA I WRAŻLIWA
Innowacyjna linia preparatów do kompleksowej pielęgnacji twarzy, która precyzyjnie odpowiada na indywidualne potrzeby skóry.

HYDRA IMPACT FORMULA™ - nowoczesna technologia,dzięki której krem intensywnie nawilża i skutecznie powstrzymuje utratę wody z naskórka. Eliminuje widoczne oznaki stresui uelastycznia skórę, przywracając jej promienny wygląd.

SOFT TOUCH CONTROL™ toinnowacyjny kompleks o potrójnym działaniu:
1.Głęboko nawilża.
2.Koi i łagodzi podrażnienia.
3.Nadaje aksamitną gładkość.

KWAS HIALURONOWY– najsilniejsza naturalna substancja nawilżająca,zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie z powierzchni skóry. Wyrównuje niedoskonałości, wygładza i zmiękcza skórę.
AQUAPHYLINE® zapewnia skórze maksymalne nawilżenie przez 24 godziny oraz działa oczyszczająco i detoksykująco.
PROTEINY JEDWABIU mają bardzo dużą zdolność wiązania i zatrzymywania wody w naskórku, dzięki czemu wykazują intensywne działanie nawilżające i skutecznie zapobiegają przesuszaniu.
OLEJEK ARGANOWY zawiera koktajl witamin i minerałów, dzięki czemu głęboko odżywia i widocznie uelastycznia skórę. Zapewnia intensywne nawilżenie, rewitalizuje i wspomaga odnowę komórek.
OLEJEK MIGDAŁOWY łagodzi podrażnienia orazwygładza i zmiękcza naskórek.Intensywnie nawilża i odżywia.

0% PARABENÓW
0% SZTUCZNYCH BARWNIKÓW

Bogaty krem, oparty na technologii HYDRA IMPACT FORMULA™ i regenerujących właściwościach olejków arganowego i migdałowego oraz protein jedwabiu, skutecznie odżywia głębokie warstwy skóry, wygładza i likwiduje uczucie szorstkości. Łagodzi podrażnienia oraz odbudowuje naturalną barierę ochronną naskórka, chroniąc przed negatywnym wpływem wolnych rodników i zanieczyszczeń środowiska.

Krem zamknięty jest w plastikowym,dość tandetnym opakowaniu.
Byłam zawiedziona,bo do tej pory każde opakowanie przypadło mi do gustu. Przy pierwszym użyciu odpadło mi nawet różowe kółeczko,które znajduje się na górze zakrętki.
Ma lekką konsystencję,która bardzo szybko się wchłania. Jest idealną bazą pod makijaż.
Zapach delikatny,bardzo przyjemny. Przez jakiś czas wyczuwalny na skórze.
Przez pierwsze kilka użyć był okej,byłam pod wrażeniem. Skóra była nawilżona i promienna.
Z czasem zauważyłam kilka niespodzianek na twarzy.
Niestety,ale zapchał moją cerę.
Byłam szczerze zawiedziona,bo pokładałam w nim nadzieje.
Pomimo tego,że na początku sprawdził się okej, mówię mu NIE.

Może u Was się sprawdzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.