sobota, 31 października 2015

Tonik matujący od Eveline.

Dzięki firmie Eveline po raz pierwszy miałam przyjemność użyć toniku.
W tym przypadku trafili z produktem, ponieważ jestem posiadaczką mieszanej cery.
Jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie?


Normalizujący tonik matujący 3w1:
- odświeża i tonizuje
- widocznie zwęża pory
- matuje i nawilża skórę

Dzięki zastosowaniu MICRODERMA Cleaning Technology™ gwarantuje głębokie oczyszczanie i każdego dnia zapewnia kompleksową pielęgnację skóry. 

Innowacyjna formuła toniku 3w1 skutecznie usuwa zanieczyszczenia, doskonale nawilża i tonizuje oraz łagodzi podrażnienia. Przywraca skórze właściwe pH, działa ściągająco na pory, matuje i zmniejsza wydzielanie sebum. Minimalizuje błyszczenie się twarzy.

SKŁADNIKI AKTYWNE 360°: kwas hialuronowy, algi laminaria, hamamelis, D-panthenol, kompleks MATT SKIN CONTROL

Produkt zamknięty jest w podłużnej przeźroczystej buteleczce z przyjemnym dla oka estetycznym designem.
W butelce mieści się 200ml płynu, a jego cena waha się w granicy 15-16zł. Można go kupić w niemal każdej drogerii.
Opakowanie zamykane jest na zatrzask,który trzyma się niezwykle mocno.
Produkt od pierwszego użycia,spełniał swoje zadanie. Cera była matowa,lecz czułam delikatne ściągnięcie. Po chwili uczucie znikało i wszystko było w jak najlepszym porządku.
Używałam do niemal codziennie rano i nie zauważyłam podrażnienia,przesuszenia czy innego pobojowiska.
Świetnie radzi sobie z matowieniem cery,dobrze ją oczyszcza i pozostawia świeżą.
Plusem jest to,że płyn nie pachnie i nie podrażnia moich zmysłów zwłaszcza rano gdy jestem jeszcze zaspana.
Ogromny plus dla firmy za brak parabenów.

Podsumowując jestem zadowolona z produktu i będę go używać do końca.
Czy kupię nowy? Kto to wie :)

Lubicie używać kosmetyki tego typu? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.