piątek, 23 października 2015

Lakierowa armia się powiększa :3 HAUL Kosmetyki z Ameryki

Znalazłam kupon z rabatem i poczyniłam zakupy.
Wszystko zaczęło się od przeglądania Instagrama. Zauważyłam,że pewna drogeria rozpoczęła promocje,więc postanowiłam przepatrzyć oferty i wybrać najlepszą.
Tym razem wybór padł na sklep Kosmetyki z Ameryki.
Bardzo lubię robić w nim zakupy,mają ciekawy i bardzo tani towar.
Moim zdaniem mają najlepsze lakiery na świecie!
Za całość bez przesyłki zapłaciłam ok. 46zł
Uważam,że cena mega przystępna, patrząc na to że w drogerii jeden lakier Super Stay 7 kosztuje 16zł :)

Jak widać dorwałam aż 9 produktów do paznokci.
Na samym poczatku żel do skórek. Kupiłam go za namową Karoliny Stylizacje. Wiele razy podkreślała,że jej mama go uwielbia. Musiałam go przetestować i spisał się lapiej niż Eveline.
Następnie lakier Manhattan,który po wymalowaniu daje efekt syrenki
Dalej trzy lakiery od NYC. Uwielbiam tą firmę. Mają piękne kolory,a cena jednej sztuki wynosi ok. 3,50zł
Nie mogło się obyć bez dwóch cudnych lakierów Maybelline Super Stay. Najlepszy lakier na świecie.
Trwały,a paznokcie po pomalowaniu wyglądają jak hybryda
Na końcu dwa cudaczki od Miss Sporty, Piękny pomarańczowy piasek opalizujący na złoto oraz błękitny zwyklaczek.
Poza tym dorwałam patyczki, cień w kremie, dwa eyelinery z NYC i pomadkę w kredce od Miss Sporty.
Jestem bardzo zadowolona z przesyłki. Wszystko przypadło mi do gustu,a najbardziej piękna mięta z NYC.

Jaką internetową drogerię lubicie najbardziej?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.