poniedziałek, 5 października 2015

Cudowna moc olejku arganowego

Nie ma nic lepszego niż olejek arganowy. 
Przez miesiąc używałam go do włosów,skóry i paznokci. Chcę podzielić się moimi uwagami na temat marokańskiego płynnego złota.
Otrzymałam go dzięki uprzejmości Manufaktury Aptecznej.

Od producenta:
Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko charakteryzuje się wysoką zawartością kwasu linolowego i oleinowego, bogaty jest w polifenole, tokoferole (przeciwutleniacze), dodatkowo zawiera sterole, karotenoidy, ksantofile i skwalen.
Olejek jest przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. 
Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. 
Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauzą. 
Zalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóry. 
Wspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. 
Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.

Jak sprawdził się u mnie?

Twarz
Codziennie wieczorem wcierałam go w skórę pod oczami,która jest bardzo delikatna i wrażliwa.
Skóra była lekko lepka,ale nie przeszkadzało mi to wcale.
Przy regularnym stosowaniu zauważyłam zmniejszenie zasinień oraz skóra stała się jędrna.

Włosy
Przynajmniej dwa razy w tygodniu olejowałam włosy przy pomocy tego cuda.
Nie mogłam uwierzyć,gdy po umyciu suche końcówki stały się nawilżone!
Płyn nakładałam wieczorami na około 2-3godziny.
Po wysuszeniu włosy tworzyły taflę. 
Były gładkie,miękkie i niezwykle nawilżone.
Stały się błyszczące i przestały się plątać i rozdwajać.
Nie musimy martwić się o nieświeże włosy. Olej schodzi z włosów już podczas pierwszego mycia.

Paznokcie
Po ściągnięciu hybryd paznokcie były lekko przesuszone. Przy regularnym stosowaniu stały się mocne,twarde i nawilżone.
Skórki przestały być moim utrapieniem.

Smiało mogę stwierdzić,że jest to płynne złoto. Przy regularnym stosowaniu zużyłam dopiero 1/2 całej 100ml buteleczki.
Przechodząc do opakowania,muszę stwierdzić że szklana butelka wygląda estetycznie i przyjemnie.
Jest bardzo wydajny,ponieważ już najmniejsza ilość wystarczy,aby odżywić włosy i ciało.
Warto go wypróbować.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.