wtorek, 13 października 2015

Coś na odstresowanie...

Także mnie dopadła moda na kolorowanki dla dorosłych. 
Kupiłam ją z myślą o wypełnieniu czasu w długie jesienne i zimowe wieczory.
Powiem szczerze,że jestem zaskoczona całą książeczką.
Zamówiłam ją w księgarni internetowej Aros.
Do wyboru miałam wiele kolorowanek jednak zdecydowałam się na .
Postawiłam na kwieciste wzory i nie żałuję.

Producent o swojej książce:
Koloruje cały świat! Koloruj i ty!
Szał kolorowania dla dorosłych to nowy sposób na relaks, odstresowanie, przyjemność, ambicje twórcze.
To nowa moda i nowa kategoria książek, które sprzedają się w Europie w kilkusettysięcznych nakładach.
Lepiej niż książki kucharskie!
Popularność rośnie z każdym dniem.
Kupują je nastolatki, studenci, menedżerowie, wykończone kobiety sukcesu i zmęczone gospodynie domowe. Wszyscy.
Szaleństwo w księgarniach. Szaleństwo na portalach internetowych i w mediach.
Kolorowanie pomaga. Przekonajcie się sami!

Czy jestem zadowolona?
Tak i nie. 
Jestem bardzo zadowolona z wzorów,wykończenia i ceny.
Na promocji kupiłam ją za 17,36zł, zaś cena pierwotna sięga 25zł.
Każda kartka wypełniona jest ciekawymi,szczegółowymi wzorami.
Po wykolorowaniu całość wygląda bajecznie.

Czemu nie jestem zadowolona? Hmm może bardziej zawiedziona.
Dzień wcześniej w Empiku oglądałam książeczkę innego wydawcy i myślałam,że kartki będą równie grube i będzie można je wyrwać i oprawić.
Tutaj kartki są ściśle sklejona i nie ma jak wyciąć,by chwalić się publicznie swoim dziełem.

Ogólnie jestem zadowolona. Do kolorowanki zamówiłam zestaw kredek,które radzą sobie całkiem dobrze.
Od kiedy skończyłam szkołę podstawową nie miałam porządnych kredek :D
Tutaj jest to podstawą.
Papier nie jest śliski, jest wręcz idealny do kolorowania. 

Malowanka jest tak szczegółowa,że jeden obrazek będziemy kończyć wiele godzin.
Człowiek całkowicie odrywa się od problemów i zapomina o nich. 
Skupiamy się na obrazku i o to chodziło.

Jeśli macie troszkę cierpliwości, polecam :)
Macie może taką książeczkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.